2014年10月20日 星期一

|旅遊の享。曼谷|找尋我的至愛 @ Hello Kitty House

數日之前先從最谷回港,便立刻去上班到今日
現在才有時間整理旅行的相片
今次是我第二次去曼谷,對上一次係亦都係我第一次搭飛機,都有8年前了!
上一次是跟團,而今次是和朋友自由行
其實我是一個只鍾情於去日本,今次點解毛啦啦想去泰國?!就係我想試下做Massage啦~聽閒個個去泰國都必定做的事情
因為比香港便宜,而且比較多選擇
幸好今次旅遊有位好中意做Massage的朋友一齊同行!稍後都會續一介紹我做過Massage的店舖
講返今個主題,就係我今個Trip最想去的地方-Sanrio Hello Kitty House當我決定去曼谷時,就上網做資料搜集
搵搵下俾我發現了在今年88日,在曼谷市中心Siam Square One開左當地第一間的Hello Kitty為主題的地方
當中包括Hello Kitty ShopHello Kitty CafeHello Kitty Spa
立即心心眼及暗地裡尖叫,心想是不是知道我要去才呢個時候開店呢?(發白日夢中
我朋友不好Hello Kitty,但都一口答應陪我去(超開心轉圈轉圈)
首先,等我講解佢間House
一共有2層,地面及地庫兩層,地面入口是Hello Kitty Café及有外賣飲品的位置




 

門口有很大的招牌






 






 


還好大隻Kitty在外迎賓
 



 
 
位置Siam站附近,不過如果想很快捷應該係Siam站一出是Siam Square另一邊穿過去

另一面,就是Hello Kitty House所在位置 (見上圖)
因為初初去行了落天橋到地面行,兜了一個大圈
又熱又浪費腳骨力,所以大家唔好學我呀!
BTS Siam 246號出口,不是Siam Paragon那邊,Siam Square是在Siam Paragon對面的,所以不要行錯路
好!宜家就帶大家到地庫果層-Hello Kitty Shop & Spa 先~
門口就有個招牌,點都要留個影啦



入到去左手面係Hello Kitty Spa,有一玻璃之隔,不過我問過職員係唔俾入去影相-3-
所以我同朋友就入去問野,偷影左DD相,嘻嘻
呢個係外面影入去的Spa入面的環境,好靚架



入面服務有Body Massage, Facial, 仲有整甲服務,因為Hello Kitty原故,所以都特別貴
只係問左少少野就出返黎啦
D Nail art又幾靚~ 可惜我對BB手整唔到呢D,我又唔中意Gel 甲, 影左就算



右手面就有呢個影相位啦!

仲有大量Kitty產品買,不過我好忍得手!一樣野都冇買到!
原因一:係我年前係日本Kitty Shop已買了大量精品;原因二:係因為呢度唔係日本,哈哈!





其實間Shop一睇可以望哂,唔算大
係有呢個影相位,排隊影!半架車!粉紅勁靚呀!

好喇~行完地庫,上返一層就係Hello Kitty Cafe
樓梯底又有個影相位:)


 

 




Cafe地方相對比較大,有2個Area
如果太多人就要在外排隊入,我們去到都未算太多人,所以唔洗排隊





Cafe中間又多個影相位:)

張Kitty椅勁靚呀!


牆上有個大Kitty!

我原本安排了行程早上去之後在這裡Café食埋午餐先離開
但當我去到時,不用半小時便行完了
早上又吃過早餐,所以個肚都冇空位俾我再放其他食物,就與朋友各買了一杯飲品

唔知大家睇得清唔清楚個菜單呢,都幾多野選擇,多過香港果間!

 在等取飲品中途,在影出餐的食物
唔食都可以欣賞下!



終於取了飲品!
我點了Kitty Smoothies (150baht),朋友點了Latte(120baht)



 
 Sanrio Hello Kitty House資料:
地址:Siam square one ground floor, Siam square, Bangkok
電話:662-6369000
營業時間:10am-10pm
官網:http://hellokittyhousebangkok.com/
***********************************************************
附加資料:

呢個咁靚既Hello Kitty凍飲杯係可以買指定飲品加200baht就可以有啦~
指定飲品見下圖


可以在門外入會做Kitty Princess(即係VIP)
即場入會有Kitty gift送,不過唔識泰文
所以我冇做啦~
好似做左既話,去Hello Kitty Spa會有折架!

 

下回|旅遊の享。曼谷|會分享我去過的Massage店舖
請期待:)

多謝收看


**********************************
歡迎合作試用邀稿及活動/化妝工作
查詢/聯絡 Enquiry/Contact:::

Wing Ho
E-mail :
fingyanwing.makeup@gmail.com
Facebook :
www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

 

沒有留言:

張貼留言