2014年10月26日 星期日

|試飲の享|懶人女性恩物 @ 纖Q好手藝紅豆水

相信好多事業型女性都很怕麻煩

對於自己飲食或者係周邊的事情都一概無暇照顧

每月的經期確令很多女性想唔理都唔得

有時真的很羨慕為什麼神創造男人和女人

女人往往比男人承受那麼多痛苦,每月的經期已經令不少都女性痛不欲生

還要擔當延續下一代的使命,承受十級痛苦

所以作為一個女人,就算再忙也得好好照顧一下自己

因為女人天生愛美,如果血氣不足或身體虛弱都會有礙新陳代謝

令皮膚也會變得暗淡無光,又可來自信心繼續為自己的生命打拼呢?!

 

早前都已有留意很多人都提及的纖Q好手藝紅豆水

是台灣出品的

其實本身對於豆類的所有東西都不感興趣

但紅豆其實有好多益處,含豐富維他命及蛋白質

有補血利尿減肥, 解毒排膿活化心臟等功效

了解到產品是對女性很好的東西

本身我血氣都唔係太好,每次經期都是很痛苦的

產品是隨身包,超方便呀!又唔洗開火煮,細細包隨時帶出街/去旅行時飲用都得

所以當然要一試啦!





一包入面有30小包,每包2g

細細包真係放入手袋拎出街隨時隨地飲都得呀!




打開小包粉末都好細,好易係水入面溶解


包裝建議用300-500cc水飲用,其實或多或少都冇咩所謂

仲有可以配其他飲品(茶、果汁、豆漿、牛奶)一齊飲都得架!真係好user friendly呢!

為左可以試下佢個原味,我就用左室溫水沖
Hello Kitty迷連個杯都係, hehe


其實用水沖真係冇咩特別味道,所以如果覺得悶既話,大家可以將佢開係自己平時既飲品中飲用,唔會影響到本身飲品味道之如,又可以調理身體!

 

仲要係咁細包,你唔係咁都唔帶埋去飲嗎?


我就一日一包飲左2星期左右,咁岩近幾日經期

今次又真係冇咁痛,幾好wor!所以我都會Keep住飲!呢個產品實在太岩我呢類懶人啦!

 

 

多謝My Princess HK 我的公主賞識我呢個新手Blogger

提供產品俾我試飲分享俾大家!

 

有與趣既姊妹可以到My Princess HK 我的公主】買啦

產品資料:

 

 

 

My Princess HK 我的公主


 

 

產品由 My Princess HK 我的公主提供

 

 

免責聲明:

本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/銷售點之言論及立場。

如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

 

**********************************

歡迎合作試用邀稿及活動/化妝工作

查詢/聯絡 EnquiryContact:::

 

Wing Ho

 

E-mail : fingyanwing.makeup@gmail.com

Facebook : www.facebook.com/fingyanwing.makeup

Instagram: FINGYANWING.MAKEUP

**********************************

沒有留言:

張貼留言