2014年10月29日 星期三

|護膚の享|你今日充左電未呀?@ IPSA SKIN CHARGE 細胞充電活肌系列

現代人經常行到邊都拎住部手機玩
這些都稱之為低頭族,其實我都係一份子
不過最近都努力控制自己不要經常低頭」,始終都是對頸不好嗎
用得多手機,大家都要用被稱為尿袋」的外置充電為手機充電
除左出門三寶外,「尿袋」已經成為大部份香港人出街必備之物

為手機充電大家都會,但大家有冇試過為肌膚充電呢?!
最近IPSA推出了SKIN CHARGE 細胞充電活肌系列
即是解作為肌膚充電
早前到IPSA專櫃進行肌膚細胞電量測試
一開始BA姐姐先用產品為我抹乾淨臉
然後輸入姓名
 
然後BA姐姐用儀器對住的我臉部不同地方照了幾下
當日測試出4大皮膚狀態:水分保持力、皮脂分泌力、張力。彈力及透明感
除左透明感分數低一點,其他都係好高分的!
因為我有底層色斑所以透明感係差少少,冇辦法,都係遺傳既-3-
 


然後BA就拿出了今日試用的產品即時搽上臉俾我感受下隻新產品
幫我的肌膚充充電
 

最後計算出來的分數,我的細胞電量有69分,都比佢平均分41高出好多,都算係高分架啦,真開心(偷笑)

最後BA同埋講解完我個皮膚狀態之後,就送一份「SKIN CHARGE 快速充電7天體驗套裝」給我試用
因為我本身做緊激光祛斑,所以叫他給只有保濕作用的METABOLIZER俾我
 
試用裝有3Sample
圖中左一二都係新推出的SKIN CHARGE PW ESSENCE 3ml x 2
左三果支就係METABOLIZER 30ml x 1
 
使用方法是潔面及爽膚水後,以化妝綿取METABOLIZER塗勻全臉,之後再上SKIN CHARGE PW ESSENCE
我試用完7日之後其實唔係太對比到7日前有什麼太大分別
不過毛孔的係細緻左少少,同埋個樣望落精神左,好似真係充左電咁,素顏出街都冇問題

提提太家,因為產品冇防曬作用,因為早上使用,記得要再上防曬呀!
現在雖然是秋涼天,但太陽一樣很凶猛!各位提得注意防曬呀!

試用裝由品牌提供


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

**********************************
歡迎合作試用邀稿及活動/化妝工作
查詢/聯絡 EnquiryContact:::
Wing Ho
E-mail : fingyanwing.makeup@gmail.com
Facebook : www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言