2014年12月16日 星期二

|化妝の享|打造素顏美人(✿◕‿◕) @ Baby Unit 自拍美肌底霜

談到化妝這一個課題~
我好老實話俾大家知,我雖然是一位Freelance化妝師~
幫人化妝就化得多~但本人真是極少為自己化妝~無非一個字
 
因為化妝需要一定的時間~
一來天氣凍,寧願在被窩中多幾分鐘吧!
所以我返工好少化妝,寧願用多幾分鐘睡多一陣子~素顏示人~
 
雖然我對自己的素顏都幾有自信~
不過就算係咁,臉上總有少部份暇痴既~
我臉比較白,所以一有少少暇痴都好明顯架~
例如我有色斑膚色不勻及部份位置毛孔明顯等問題~
 
早陣子收到一份懶人恩物-
Baby Unit 自拍美肌底霜 $245/15ml
(注明:我以人格擔保,以下所有相片都沒有經任何修改,是相機原相)


Baby Unit 自拍美肌底霜】是來自台灣的,是台灣製造的~
產品包裝屬甜美風~以粉紅白間為主~
以屋仔牛奶盒來作包裝,感覺非常可愛~
很吸引到女性注目~
 
Baby Unit 自拍美肌底霜】是一種妝前底霜~
可以單使用它,又可以以它作妝前底霜,然後再上粉底及其他化妝品~
而包裝盒四邊都標示了成份、產地、用途、使用方法、保存期等產品資料~
產品使肌膚呈現柔焦美肌效果,可以控油,令妝容更加持久~




打開產品~以白色透明瓶子~加上金色的字~
 
打開入面還有一個蓋子蓋住,確保產品衛生~



打開小蓋子,入面裝滿產品~

開始試試質地~
呈肉色,質地好輕,好似蛋糕上面Mousse咁~
氣味有少少淡香味~不難聞~易接受的~

開始試上手~用手指推開,直至將產品搽好~
 

睇睇試上手的用前用後對比圖~
用前手皮膚顏色較為暗啞,而用後手皮膚好似打了燈一樣,比較亮白透滑~


而且佢個質地好Q彈~好得意~軟綿綿咁~
摸上手涼涼地咁~



試試用卸妝水以化妝棉卸走產品~
只需要輕輕抹一抹~就可以將產品完全抹掉~而不費力~
都幾好卸~

試完手~開始試上臉了~
睇下係咪真係可以幫我臉柔焦先~




又到睇成績的時候了~
我以人格擔保~我真係冇修過圖架~
用前用後係咪真係好大分別呢~~~
真係好似用左個有美肌功能的相機影相咁呀!
皮膚望落滑左咁~真係柔焦左呀!!!






再黎幾個近鏡俾大家鑑證下~
因為鼻翼兩旁毛孔比較粗少少,同下巴的暗倉印~
就可以睇下產品遮毛孔及遮暇的能力有幾多啦~~




首先係鼻翼兩旁~我的粗大毛外都一一遮掉~
遮毛孔能力:*****
5粒*為滿分)

而下巴的暗倉印,近鏡睇係遮到6-7成的~立下眼唔明顯的~可接受~
遮暇能力:***
5粒*為滿分)
 
總結:
我的第一次用此類質地的底妝產品~
第一我覺得質地好得意~好似食得既蛋糕Mousse咁~
之前都提到我係好少化妝既人黎~經常都素顏~
但係因為我臉上都有D暇痴~佢可以幫我遮到部分既暇痴~正~
而且產品可以單用再上少少碎粉定妝就可以出街~非常方便易用~
 
不過,如果乾性皮膚使用的話,可能會覺得特別乾~
所以用此產品前,需要注意妝前保濕哦~
 
如果大家同我一樣是少化妝的人,可以考慮下佢~因為佢好易用~
而且上完臉好似真係用左美肌功能相機影相咁~嘻嘻(偷笑)
唔洗買自拍神品都可以做到同一個效果~好抵呀~
有左佢,大家就可以同我一齊做個素顏美人啦~(✿◕‿◕)



有與趣既姊妹可以到【My Princess HK 我的公主】買啦
產品資料:
 
 
 
My Princess HK 我的公主Facebookwww.facebook.com/myprincessyoyo


產品及資料由 My Princess HK 我的公主提供
 
 
免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
 
 
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
E-mail : fingyanwing.makeup@gmail.com
Facebook : www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************
 

沒有留言:

張貼留言