2014年12月26日 星期五

|試食の享|為食的妳有福了 (≧∀≦) @ 肌C美顏補充品系列

由細到大都深受媽媽的感染~因為媽媽經常買回來各種各樣的零食給我和姐姐~
到宜家大個左,阿信屋的出現簡直是一個天堂~
大家都知我是一個哈日族~除左中意去日本之外,仲好中意日本的零食~
各式各樣,花多眼亂~每次遇著有折扣時,更加會大手購入~
總之在屋企還是在辦公室都有很多很多零食在我身邊~
 
雖然好中意食朱古力薯片~但係年紀開始大~
新陳代謝都開始慢~
朱古力薯片除左會變肥之外,仲要令臉生上暗粒或暗倉~極之討厭~
 
最近收到Skin C美顏口服啫喱】是「升級版膠原蛋白口服啫喱」及「野菜膠原蛋白口服啫喱」~
 
每盒HK$69,一盒有7條,一日一條為一星期的分量~

左手面紅色盒為「野菜膠原蛋白口服啫喱」,而右手面粉紅色盒為「升級版膠原蛋白口服啫喱」~
 

兩盒美顏口服啫喱都有著不同的功效~
「野菜膠原蛋白口服啫喱」是主要幫助排毒的~
仲標示住一條=3個蘋果精華~咁咪仲好過食蘋果?!
而「升級版膠原蛋白口服啫喱」是主要幫助潤肌的~
可以補濕彈滑及滋潤~岩哂宜家咁乾燥天氣食啦~~



包裝盒背面有齊產品的介紹及成份等資料~~


 
「升級版膠原蛋白口服啫喱」主要有7大種成份:低成子膠原蛋白硫酸軟骨素維他命C低成子多酚、葡萄糖胺、蛋白多糖及山竹果精華~


(圖片來源自Skin C網頁)

 
而「野菜膠原蛋白口服啫喱」主要有6大種成份:膳食纖維、β胡蘿葡素、茄紅素、維他命C膠原蛋白及蝦膏素~

(圖片來源自Skin C網頁)

 
背面還列出營養資料~

還有賞味限期~

左右兩邊都是日本字的介紹~因為產品是日本製造的~
大家都食得安心吧~


打開包裝盒啦~由頂開啟包裝~


「升級版膠原蛋白口服啫喱」每條都是貫徹返包裝盒的顏色~
以粉紅色包裝~


而「野菜膠原蛋白口服啫喱」每條都是以白色包裝~
小小一條~方便帶出街隨時隨地食~
真係可以當係口袋零食呀~
每條背面都列明賞味限期~大家食之前都可以睇睇~食得放心~


好啦~開始試食啦~
首先係「升級版膠原蛋白口服啫喱」~不用多說是啫喱狀~
呈透明茶色~是熱情果味~好好味~
比我想像中更好食~


 
而「野菜膠原蛋白口服啫喱」也是啫喱狀~
呈深紅色的~是蕃茄口味~但是不酸~好清甜~都好好食~

 
總結:
我是第一次食用此類美肌產品~
之前想像到這些產品都是不好吃的~所以自己都唔敢試~
今次幸運地可以試到,而且產品比我想像中好食100倍~
一星期好快俾我食哂~哈哈~我真係好為食架~
講個秘密你知~我第一日食完有排毒功效的「野菜膠原蛋白口服啫喱」~
吃完不夠1小時就要去廁所排毒XD
真係好正~唔洗成日谷住谷住去唔到啦~~
有左佢地,我就唔洗成日口痕要食朱古力薯片啦~

 
產品資料:
「升級版膠原蛋白口服啫喱」
「野菜膠原蛋白口服啫喱」

 
產品及資料由品牌提供
 
 
免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
 
 
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
E-mail : fingyanwing.makeup@gmail.com
Facebook : www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言