2014年12月21日 星期日

|護膚の享|妳值得擁有(。◕∀◕。) @ Bijouna™ 聲波去角質機:【開箱文】

家居美容儀器大行其道~
主要係可以係屋企都可以享受去美容院做機的感覺~
最岩係一D對護膚有要求的女士用~
 
而我呢?我當然係有要求果個啦~
屋企的美容儀器愈買愈多~
有導出導入機啦~洗面機啦~面膜按摩機啦~瘦面按摩機啦~仲有按摩眼唇部的都有~
哈哈~係咪好誇張呢?嘻嘻!
我好中意買呢D家居美容儀器~
因為我平時熱愛護膚~所以好留意呢D美容儀器~
 
如果有追開我的Blog的你~應該知我是一個不折不扣的哈日族~
Bijouna™呢個品牌是日本品牌~主要係生產各種美容小電器及產品為主~
年前的到日本旅行時,因為當時店鋪出銷著這個品牌的美容儀器~
而咁岩又遇著減價~價錢好便宜~
想也沒想就買了瘦面按摩機同按摩眼唇部的儀器~嘩哈哈!好像執到寶一樣~
 
最近當上Blogger後~得到不少機會令我更了解自己的皮膚狀態~
早前曾經到了某美容中心進行皮膚分析~
其實我覺得我的皮膚不算差~只係比較偏乾及有色斑問題~
皮膚分析結果是指我的角質層比較厚~重災區係額頭~
因為我好少做去角質及磨沙的程序,因為怕令皮膚乾上加乾~
同埋覺得好易傷到皮膚~加上我有出去有做激光打斑~所以皮膚比較薄~
正因為我角質層比較厚~所以有好多護膚品都未能可以完全吸收到皮膚底層~
所以往往護膚品都未可以在我臉上發揮100%的功效~
 
聽到呢到~我就開始擔憂著~
四出搜尋有關可以幫助去角質的東西~
結果~我呢個美容儀器癡就搵到佢啦~就係我今次要介紹的美容儀器~
 
Bijouna 聲波去角質機(KBE2700P Fitboxx價錢HK$988

原來宜家唔洗去日本先買到Bijouna™的產品啦~
太好啦~安在家中就可以買到啦~岩哂我呢個宅女~哈哈~
網上購物最開心係收貨果刻~收到梗係立即開箱啦~
等我同大家一齊開箱啦~(興奮MODE
Bijouna 聲波去角質機】主要功能係清除老化角質,以超聲波(1秒鐘大約進行23,500次的細微振動),擠出老化角質和毛孔中的油脂和污垢,能清潔鼻上的黑頭,使護膚品更有效地吸收,大大提昇肌膚吸收護膚品的能力~

打開盒子~入面有,包括﹕
1. Bijouna™(KBE2700P)聲波去角質機主機
2. Bijouna™專用保濕凝膠30g(試用裝)
3. 充電插座(兩腳扁插)
4. 原廠說明書(有日文、英文、中文版本)
5. 日本保用証
 
因為是日本原廠進口,所以充電插座都是跟返日本制式100-240V兩腳扁插~
如果在香港使用的話,只需要買個轉換插頭便可~不用買變壓器~
我是在深水埗買,大約HK$5一個,大家可以到電器店買都應該幾十蚊左右就有~

裝備之後就可以開始充電啦~
機身背面底部有個充電插孔~
充電一次大約2小時便可~
主機正面有一個充電指示燈,充電中指示燈持續亮起紅燈~
當充電完成後,指示燈便會轉為綠色~充滿電後大約可用40分鐘~
簡單易明~不懂日文都識用~

產品主要是以去角質抹刀進行去角質程序~
抹刀是以鈦金屬塗層而製~太太減低敏感機會~
而產品亦有透明膠蓋住~方便衛生~

跟機附送了 Bijouna™專用保濕凝膠30g(試用裝)一支~
使用主機時,需要配合來使用~
如果用哂就可以用一般的凝膠、爽膚水或蒸餾水代替~
絕不能單用主機~否則會傷害皮膚~請多加留意呀~

當主機啟動時會聽到「吱」聲~聲音係會長響直至關機為止~
產品有「弱」及「強」調較~長按2-3秒就是開機/關機~
轉換「弱」/「強」只需按制一下便可~
可按不同部位及肌膚狀態調較~如果本身係敏感肌膚~可以先用「弱」~
官方建議每週使用1-2次,每次不可連續使用超過10分鐘~
主機亦設有自動關機功能,10分鐘後便自動停止

開完箱介紹~梗係要介紹埋點用~同埋我試用後感啦~
稍後會詳細分享我試用的過程同效果~睇下係唔係真係妳值得擁有啦~
敬請期待~(◕∀◕)
 
 
    電源方式
    充電(請配合本產品的AC電源進行充電)
    電源
    DC3.7V 鋰電池
    耗電量
    2.5W
    充電時間
    2小時
    產品功能
    超聲波去角質(可調節強弱)
    
毛孔清潔
    金屬抹片
    鈦金屬塗層
    尺寸
    46 x 28 x 175 mm
    重量
    110g
    自動關機
    10分鐘後自動關機
    贈品
    30g 保濕 GEL
 
 
 
 
 
 
 
 




(資料從Fitboxx網頁中轉戴)
網址www.fitboxx.com/

(如果識睇日文可以去呢度睇下~嘻嘻~)
 
 
免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
 
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作 
Wing Ho
E-mail : fingyanwing.makeup@gmail.com
Facebook : www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************
 
 
 

沒有留言:

張貼留言