2016年4月22日 星期五

|吃喝の享|日本熱石拉面 ● 浜滝

九龍城出名多野食,得返媽媽跟我就叫她唔好煮飯,出去食~
近近地就去左九龍城食拉面!
浜滝是一間日本拉面居酒屋,看到好光鮮的門牌,就被吸引入去光顧了!
先睇下有咩好食先~
這裡主要提供有5款不同的拉面~
仲有不同的日本傳統小吃配菜!
仲有牆上寫住的是日推介,款式都算多~
店內不算大,不過好有日本風格,有吧枱位置,而吧枱上放滿不同的日本酒~
話到明居酒屋就梗係有酒飲啦!

究極海老味噌拉面(HK$108
拉面遞到面前依然是煮滾的狀態,泡泡不斷冒出,原來下面有塊熱石先可以做到呢個效果!
上面有細小的蝦乾、粟米、大海蝦及半熟蛋作配料!
湯底好熱騰騰好正,湯底有好鮮味的蝦味,明顯係用了蝦來製作湯底,拉面軟硬適中好有咬口!
可能湯底味道比較正宗,味道比一般的濃厚,食到中段至尾段開始覺得有點味濃,如平時食開清淡的人可能會覺得有點兒膩!

東京風醬油沾面(HK$83
沾面一直是好受日本人歡迎,近日在香港好多地方都有機會食得到!
冇得去日本住,就唯有係香港食下日本菜先啦!
見到有沾面就立即選擇它了~簡單說它的面跟湯是分開奉上的!
拉面上面有幾片叉燒、半熟蛋及紫菜等~
半熟蛋真係半流心狀態,好吸引!
而湯底明顯比之前的一個味道冇咁濃,好香的豬骨湯底味,仲有少少豚肉在內!
沾面食法好簡單,將拉面浸在湯底內,湯底就會掛在面上,食面的時候就可以食到湯底的味道,好正!
而先前講的熱石就是這樣放在湯底,熱石功能係可以湯底保持熱騰騰的狀態,所以慢動作進食的人都唔怕個湯底變冷,好貼心!


炸小海老(HK$38
話雖說小海老(即是蝦的意思),但其實都有一隻手指頭咁大架!
炸到好金黃香脆,上碟時都是熱熱的,可以連殼一齊食!
仲奉上鹽及檸檬作自的調味之用,檸檬汁可以中和海蝦的腥味,而覺得炸蝦仔味道不太夠就可以沾上鹽粒啦!
不過個人比較喜歡檸檬汁,因為本身炸蝦已經有少少咸味,對我來說已經好夠味!

日本汁煮餃子(HK$48
一碟有4隻,上面有蔥花及芝麻作調味!
餃子是以傳統的餃子汁的煮的,沒有豉油般那麼咸,好味!
餃子咬開有滿滿的豬肉及菜好香,皮薄又滑,配上餃子汁好開胃,HK$12一隻都物有所值!

大阪燒餅(HK$63
一向好喜歡大阪燒餅,所以就點了!
上面佈滿鰹魚碎,再淋上燒汁,好吸引!
入面除了有菜之外,仲有蝦及魷魚,味道剛剛好,配埋鰹魚碎一齊食真係一流,好吃到要和媽媽爭食!哈哈!



後記:
好多人都知我係一個不折不扣的哈日族,在香港都經常去食日本菜~
香港開了好多過江龍拉面店,雖是有小食,不過都沒這間咁有日本風格,好似返左去日本當地的居酒屋~
有小吃有酒飲,仲有一些小食是專係用黎送酒一齊享用,好正!
下次一定再來!


浜滝
地址:九龍城福佬村道59號地下A
 
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
E-mail : 
fingyan.wing@gmail.com fingyanwing.makeup@gmail.com
Facebook : 
www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言