2016年4月17日 星期日

|吃喝の享|多國菜餐廳 ● Olive Cafe

最近朋友搬了入大埔,對於我這個九龍人來說真的有點遠,但一班人入去大埔睇下佢間新屋,再順道一齊食個飯都要去既!
這次去到這間Olive Café,也是住在大埔的朋友介紹的!
Olive Café原來的港九都有多間分店架~
這間分店就在地鋪,都好易搵到,餐廳內光猛整潔,座位都比較寬敞!
我們一行四人,就要點餐啦!
跟普偏的西餐廳一樣,它們設有Set Dinner的,不過我們都不合口味,所以就決定散叫了!
菜式比較多樣,多個國家的菜式都有!
而且有特色飲品及Mocktail,真係總有一款岩你心意!
 
不管你點什麼菜式,餐廳都會奉上餐前面包!
仲有奉上檻欖油及黑醋,面包沾著吃,微酸好開胃!

酥炸水牛雞翼(HK$65 / 4pcs
酥炸水牛雞翼雖然一碟只有4件,但雞翼幾大件,岩岩好一人一件!
炸至黃金色,好吸引呀!
上面灑左少量的香草作裝修及調味,炸得剛剛好,表面脆卜卜,又唔會太過油,即叫即炸的咬開有出煙,小心燙口!
味道好多好正,咸度適中!
配上這款酸辣醬,味道就更加提升,有點泰式風味,超好食!

香辣蝦凱撒沙津(HK$79
凱撒沙津上碟比較精緻,蝦及沙津分開放,還有一件蒜蓉多士!
蝦比想像中少,只有4粒,不過以香草煎至金黃色,蝦好爽身彈牙,如果多D就好啦!
凱撒沙津份量就多一些,一面鋪著很多的芝士片,沙津菜一樣爽口新鮮,醬汁混得微酸,好開胃!

焗法國田螺釀碟菇HK$88
上碟的擺碟一樣好精緻~
上面堆滿一些脆脆的伴碟~
中間就是主角菇及法國田螺,它們混合在一些,上碟是菇及法國田螺的汁一直冒出,好吸引~
而底層是薯蓉,菇及法國田螺汁注滿於薯蓉,伴著吃好香菇味香濃!

墨魚汁西班牙海鮮飯(HK$148
一個小鍋的上碟,好有趣!
上面放著滿滿的各類海鮮,相當吸引!
分別有海蝦、魷魚圈、蜆、青口及帶子,好豐富,海鮮也算是新鮮大粒!
話到明墨魚汁,飯粒都是全黑色的,米飯軟硬適中,不過個人黎講就覺味道比較偏咸,如果可以減少咸度會比較好!


香辣胡椒蟹肉意粉配軟殼蟹(HK$118
我就幾喜歡這個意粉,香辣胡椒蟹肉是中/港式,而意粉的西式的,兩者夾埋一齊原來又幾夾!
香辣胡椒蟹肉是一個全炸的蟹肉,放在意粉上不太脆了,不過也不錯,咸度適中!
而意粉就有少量黑椒作調味,微辣的~意粉煮得適中爽口有口感!

焗非洲雞胸(HK$138
份量比其他明顯多~
雞肉很嫩滑,底下就有像椰汁的醬汁,好香好惹味香口,沾上雞肉食好正,如果有白飯仲可以醬混埋食!

熱朱古力(HK$30
因為剛病好,不能飲凍飲,就選了暖笠笠的朱古力,上層明顯有泡泡,好滑,味道跟其他餐廳飲到的無異!


藍莓芝士蛋糕(HK$30
女人幾飽都好,都會有個甜品胃去食甜品!
我就點了一件藍莓芝士蛋糕,好精緻,味道還可以,沒太大驚喜!


後記:
其實呢間係全港都有幾間分店,我都係第一次黎光顧!
平日晚上去到都座無虛席,食物整體都滿意,不過某些菜式就沒太大驚喜,希望下次再去會有改善啦!

Olive Cafe
地址:大埔安邦路9號大埔超級城A區地下012A
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
E-mail : 
fingyan.wing@gmail.com fingyanwing.makeup@gmail.com
Facebook : 
www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言