2014年12月1日 星期一

|護膚の享|超水嫩超補水超鎖水面膜・尋回BB肌 @ Barrier Repair 彈力嫩肌面膜

早前出席了F&B X Barrier Repair 水凝美肌工作坊~
因為活動當日太多精彩片段,所以我就分開兩篇來寫~而本篇文是主力試用返面膜既~
在工作坊上,收到Barrier Repair 水凝啫喱保濕面膜・彈力嫩肌面膜試用~
【如果想睇返當日工作坊的盛況,可以睇我上一篇Blog
 
Barrier Repair是一個日本品牌!
幾年前我已經認識同用此品牌的產品,當時品牌還未代理到香港出售~
加上我是一位哈日族,我一年最少都去日本一次~
我是被BB頭吸引而買來試下!一試就愛上了!
BB Mask是我極力推介的保濕Mask
每次到日本都大量入手/或是叫朋友買回來香港~
宜家唔洗去日本買啦!香港有得買啦!
所以幾次都覺得係一塊福地,可以買到唔同國家的食品同護膚品!
 
好介紹返今次試用的面膜~
是品牌全新推出的新系列【水凝啫喱保濕面膜】,當中有四款面膜~
分別係淨白美肌面膜、彈力嫩肌面膜、保濕潤肌面膜及透亮素肌面膜~
工作坊上都有介紹這Mask~佢係比一般的面膜更能深入肌膚角質層,而且可以鎖住肌膚水份,令肌膚持久滋潤~



講到咁吸引~我急不及待就開左黎用啦~
因為上次工作坊即場試左右手面果隻面膜~
所以今次主力係介紹左手面的【彈力嫩肌面膜】~
一盒有十片~一片拎上手都好重手下
 



首先簡介下的面膜特點,面膜的入面的精華都係呈啫喱狀~又稱水凝啫喱~
水凝啫喱可以滲入肌膚角質層,鎖住肌膚水份,令肌膚持久滋潤保濕~
水凝啫喱因不像其他的面膜精華,有助提升保濕功效,敷完之後就好似BB肌膚咁細膩~
而且佢係低敏配方,性質溫和,無添加色素、無礦物油~所以敏感肌膚的人都可以安心使用~
包裝上建議潔面後,敷5-10分鐘,如果為缺水的肌膚可以敷15-20分鐘~

 


打開包裝,取出面膜~
超級多精華黏附住面膜,多到講你都唔信!
而且面膜係以多層綿密結構的,所以精華液咁多都唔易滴出黎!就算我拎住咁影相佢真係一滴都冇滴過出黎~讚!
質地好柔軟~敷上面好舒服~
 
 

 
我將包裝袋內淨餘的精華倒出來~
包裝說有23ml精華真係一點也不誇張~多到我可以用黎用導入機做保濕導入添呀!
而且你睇到精華係呈Gel狀,密度好高~

 

面膜非常貼面下巴鼻翼位的位置都緊貼得到!
因為我是缺水肌膚,所以我敷了25分鐘,還比包裝說明多5分鐘~
25分鐘過後,面膜還都充滿精華,沒有因為敷過時而被皮膚吹到乾哂~
最重要一樣要話俾大家知,取下面膜一定要由下面上~
道理好易明~我們要反地心吸力ma~哈哈~
要不然,經常由上面下取面膜,皮膚亦會跟隨下向下掉,所以你們一定要記下這一點,塗面霜要往上推,取面膜亦都係往上取!



 
我取下面膜後,習慣將面膜摺成一小片~
之後將餘上的精華塗上面及頸部~記得都係要往上推~頸部就往下推~
 
 


好啦~又到睇成績時候啦~
敷面膜前皮膚的水份有41.6%,敷完之後就立即增加了10%51.6%~(拍手轉圈)



敷完之後,都唔需要洗面,可以將餘下精華按摩落面上~
我塊面就好似鋪左層保鮮紙咁~
將水份鎖住係皮膚上~水噹噹~仲好有光澤添呀!
BB樣就冇喇~握下自己敷先BB Mask會有BB肌啦XD




 
 
總結:
Barrier Repair的面膜果然沒有令我失望!新推出的面膜一山還比一山高!
而且包裝是BB樣!我相信好多人對BB都唔會抗拒架啦!而且價錢唔貴!
又可以做到保水鎖水長效保濕的效果,我真係超級中意呀!
真係唔好意思,我搵唔到唔用佢的理由,亦都搵唔到佢的缺點!
價錢平!效果好!仲要係日本品牌!乎合哂我三大擇膜條件!今個冬季,我要大量入手先得呀!YEAH




 
產品及資料由品牌及iTrial提供
 
 
 
免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
 
 **********************************歡迎合作試用邀稿出席活動化妝工作Wing Ho
E-mail : fingyanwing.makeup@gmail.com
Facebook :
www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言