2014年12月28日 星期日

|玩樂の享|為屋企增添聖誕氣氛 @ Fashion Walk 聖誕音樂盒工作坊

未分享之前,祝大家聖誕及新年快樂!
剛剛過的聖誕節大家去左邊度玩呢?
我就係留港消費~而我每年都要嚷著預早訂位去食聖誕大餐!
但是聖誕大餐一年比一年貴~而且又迫人~
為左男朋友荷包著想~
今年我就花了一天去買材料在家中煮野食~
其實係好簡單的卡邦尼煙肉磨菇長通粉同心太軟~
但對於我呢個廚藝知識基本是零來說是一個好開始~
跟住食譜煮都OK好味呀~其實我都幾有天份呀(自我感覺良好)

 
講返正題先~
在聖誕前幾天~我有幸被抽中可以參加Fashion Walk 聖誕音樂盒工作坊】~
超開心呀~
因為我我屋企好細~媽媽唔俾我在家中做報置同放聖誕樹架~
所以都沒有過節的氣氛~
而今次去親手製作一個聖誕水晶球音樂盒~可以細細地放係屋企過聖誕~
第一次整~好興奮好開心~

工作坊係放工時間後晚上7點開始~
我收工便立即乘地鐵趕往銅鑼灣~幸好趕得到~
立刻找個座位準備開始~

 
工作人員一早預備好材料俾我地~
有七種顏色的油性黏土~
先將黏土用手整軟~方便造型~

導師作少許講解~
如果製作聖誕樹~仲行埋黎示範~


樹紋是考你的耐性心機~
我整到就快鬥雞眼啦~哈哈~終於完成三層~
 
之後工作人員提供一止模具製作聖誕樹上的星星~
但有模具都要考你技巧~點樣整返佢出黎而唔變形~
做好樹就做其他有關聖誕的東西~好似雪人咁~~

好多人都好快整好早走~但我差唔多留守到最後~
整左差唔多2小時~終於完成啦~
我份人係咁~一係唔做一做就想做得完美一點~哈哈~

終於做好~就交俾工作人員幫手入水~
好彩倒轉成個座入水D公仔都冇移位je
加埋絲帶~底座音樂盒就完成啦~
YEAH!第一次整算係咁上下啦~~~

 
 
 
分享完畢~多謝收看~
 
聖誕雖然過了~下星期還有除夕倒數~祝大家新年快樂~
直到宜家~雖然我短短過了3個月的Blogger生活~但也過得很充實~
亦得到不同PR同單位嘗識!在此一一多謝你們!我會繼續努力!
希望你們喜歡我各個的分享~
而其他Blogger們,大家繼續努力!好高興可以認識到你們!多多指教!
 
 
申利:是篇文純個人分享!沒有商業成份!謝謝!:)
 
 
 
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作 
Wing Ho
E-mail : fingyanwing.makeup@gmail.com
Facebook : www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言