2014年12月24日 星期三

|護膚の享|妳值得擁有(。◕∀◕。) @ Bijouna™ 聲波去角質機:【體驗文】

上回講到最近入手的【Bijouna™ 聲波去角質機】~
開完箱就轉入直路為大家介紹一下我用了兩星期的成果啦~~

如欲回顧我的【開箱文】請到:Click here


上回提到如何操作這部機器~
宜家作少少重溫吧~

當主機啟動時會聽到「吱」聲~聲音係會長響直至關機為止~
產品有「弱」及「強」調較~長按2-3秒就是開機/關機~
轉換「弱」/「強」只需按制一下便可~
可按不同部位及肌膚狀態調較~如果本身係敏感肌膚~可以先用「弱」~
官方建議每週使用1-2次,每次不可連續使用超過10分鐘~
主機亦設有自動關機功能,10分鐘後便自動停止!


未正式開始之前,要作一點準備~
首先,一定要卸好妝及完成清潔好臉部~
身上有戴飾物或金屬類的東西都要取下(如:耳環頸鏈及隱形眼鏡等)
如果皮膚有傷口或敏感等問題,就千其唔好用~
如果使用中途發現有不舒服的地方或皮膚出現問題時,要立即停止~同最好搵專業醫生作諮詢~
確定主機有電可以正常運作~

之後就可以將保濕凝膠平均地搽一層在臉上~
保濕凝膠在去角質途中要被剷走,如果抹刀不能順暢地移動時,需要再塗上保濕凝膠~

塗好後~就可以開始進行去角質程序~
雖然我皮膚不是好敏感~但係第一次用~
最好都係用返「弱」~
一開機就預設左「強」~可以按一下開關制轉為「弱」~

開始前仲要留意:
1)      抹刀不能在同一位置上停留,要以510cm左右慢慢移動~
2)      更加唔好在同一位置上多次使用~
3)      主機啟動時,是會聲出「吱」聲,直至主機關閉~
4)      在皮膚上滑動時都會發出「吱吱」聲,這是正常的~不用擔心~
5)      最後,眼周及唇部都不可以進行聲波去角質的~因為果部皮膚比較薄~所以記緊避開呀~


為左可以令我的讀者更明白點用~
我為大家好用心整左D短片圖,希望你地更明白啦:)

首先,由面頰開始~
將抹刀放平在皮膚表面,抹刀前頭0.5mm左右位置是向上微彎的一面向面~
方向就好似湯匙般,打平向前移動~
由下而上向上慢慢移動(詳細方向請見下圖)
移動時,請放輕力度,不過因為太大力而整傷皮膚~
抹刀碰到皮膚~之前的「吱」聲會有少許變聲~
但我沒有不良反應~亦沒有任何觸電的感覺~
 

之後到下巴位置~
亦都係由下而上向上慢慢移動(詳細方向請見下圖)

之後就到下巴左右兩旁近口邊位置~
方向都係由下而上,移至人中位置(詳細方向請見下圖)

接著就係面珠位置~
方向都係由下而上,從咀邊移至太陽穴位置(詳細方向請見下圖)


之後就到額頭及鼻子位置~
方向都係由下而上~(詳細方向請見下圖)
最後就到鼻左右兩旁的位置~
方向有點不同,就由外至內向鼻方向移動~(詳細方向請見下圖)

10分鐘後,主機就嗶嗶嗶然後自動關掉~
大家睇下~做完去角質程序之後~透明的凝膠變了灰灰色的~
因為在去角質時,保濕凝膠會被一路剷走~
保濕凝膠會連同皮膚中的老化角質脂及污垢一同被帶走~
我的皮膚原來是咁多脂及污垢(沮喪)
好彩多得呢部機幫我皮膚大掃除je
P.S 差D唔記得話俾大家知~用完後,可以用紙巾抹走灰灰色的凝膠~抹乾淨抹刀便可以了~~ :)

又係時候公佈成績啦~
我已經試用兩星期~每星期都左用一次~
(以下所有圖片都是相機原圖, 100%沒有經過修改)

我集中報告T字位及下巴位置~
因為呢D位置比較易積聚脂及污垢~

首先係額頭位置~
上篇開箱文提到我額頭的角質層相當厚~是重災區~
大家睇下~由未用由用左兩次之後~
額頭位置明顯光滑左好多~
同一個燈光之下~用左兩次同未用之後透白左好多~
連右手面有少微小的油脂粒(箭咀指示位置)都被推走~
太神奇啦~

到鼻翼兩旁~
沉左係呢個位置的污垢都推走了8-9成~
這個位置明顯乾淨左好多~
最後到下巴位置~
右手面有少微小的油脂粒,又係被推走了~
勁呀!
最後睇埋整個臉~
未做去角質之前的臉係比較黃同暗啞~
兩星期用左兩次之後,臉明顯係比較白左一度~
而且有透亮的感覺~而且膚色都均勻左添~

總結:
用左兩星期Bijouna™ 聲波去角質機】~
真係覺得好正~美容院做Facial又唔可以個個星期去,荷包應該受不了~
但有左呢部機之後,可以平時係屋企都可以幫到自己做去角質程序~
用返佢一年~每星期一次都值回票價架~
如果有姊妹仲好,可以分甘同味~一齊用~變相部機又平左~
同埋好岩同我一樣皮膚性質的人用~
因為怕皮膚愈變愈乾而不敢用產品來去角質及磨沙~
用完之後記得要立即拍上爽膚水有即時收細毛孔作用~及進行日常的護膚程序~
咁之後用的護膚品就可以發揮到最大的功效,唔洗浪費啦~
真係話俾你知~妳值得擁有的!
(係咁多~呢個Blog我花左好多心機寫架~希望你地睇到最尾啦~多謝收看)
 



Bijouna 聲波去角質機(KBE2700P Fitboxx價錢HK$988

Fitboxx網址www.fitboxx.com/

(如果識睇日文可以去呢度睇下~嘻嘻~)


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。

**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
E-mail : fingyanwing.makeup@gmail.com
Facebook : www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言