2014年12月8日 星期一

|頭髮の享|頭上堆禾旱草有救啦 @ DOVE 全新清柔水漾系列

染髮?電髮?我相信好多人都有試過~
但係久而久之有冇發現你的頭髮漸漸因為缺乏護理而變得乾燥開叉易打結呢?
小女仔我就係咁啦!
因為自小留有一把長長的頭髮,唔捨得剪!
所以就經常又染又電,令到髮質受損!

宜家唔洗再因為咁而擔心啦~
因為DOVE今次提供左最新推出的【DOVE 全新清柔水漾系列】洗髮乳及潤髮乳我試用!真係好興奮呀!


早前出席了iTrial 舉辦是「校園風」Party Queen 百人工作坊~
當日有三個品牌出席授課~分別係:DoveVISÉEAcadémie,與此同時收到品牌的產品試用

聽完書要返屋企做功課啦~等我分三篇試用文黎分享啦~
當日仲派左一張印花卡,只要「同學」有到三個品牌Counter補課~「老師」就俾一個印仔你架la

 
DOVE 全新清柔水漾系列】洗髮乳及潤髮乳 $59.9/@ (700ml/@)
白色蓋是洗髮乳(左面),而銀灰色蓋是潤髮乳(右面)


在工作坊上,品牌的「老師」介紹此系列的洗髮乳及潤髮乳~我都有留心聽書架~
原來產品係蘊含角蛋白複合物(Keratin Complex)有助滲透髮芯,迅速為髮絲補水~
還有水凝毛鱗片精華油 (Hydra Cuticle Serum),可修補毛鱗片,並在髮絲上形成保護膜,有助鎖緊養分~
這兩種主要成份都能夠迅速為頭髮補充養分,令頭髮持續水漾亮澤~

產品背面都說明了成份及使用方法~
而此系列的產品是能有效幫助「隱藏性損害」(頭髮乾澀、暗沉及缺乏活力)

一貫大部分洗頭水及護髮素的包裝~都是泵裝~方便擠出適當份量使用~

 
洗髮乳呈珍珠白半透明狀~不太杰身~
加水好輕易搓出泡泡~
加上頭髮按摩泡泡就更多~
味道好清新~不刺鼻~


 
潤髮乳呈白色~比起洗髮乳相對較杰身~
用於洗髮乳之後,濕髮時用,可加以輕輕按摩用清水沖洗便可~
 

 
左手面用左此產品後的狀態~
髮質明顯比較亮澤及順滑~
而右面用返平時用開的洗頭水及護髮素~
明顯沒有那麼亮澤~

 
 
總結:
我從未用過DOVE的洗髮產品,今次初次試用~
效果好令人滿意,再者用產品洗髮後,總是為秀髮帶來香香的味道~
連香水都唔洗噴~第二日都仲Keep到少少氣味~
哈哈!從今日起我就要轉用DOVE 全新清柔水漾系列啦!
希望持之而行,可以慢慢修復我的頭髮~救救我的禾旱草吧!
 

產品及資料由品牌及iTrial提供

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。

**********************************歡迎合作試用邀稿出席活動化妝工作 
Wing Ho
E-mail : fingyanwing.makeup@gmail.com
Facebook : 
www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言