2014年12月19日 星期五

|Eventの享|如何成為電眼美人 @ F&B X Heroine Make 聖誕華麗魅力眼妝工作坊

下個星期就係聖誕節啦~
臨近聖誕,特別多活動要出席~
一個美女除了懂得護膚外,也要學識如果化妝~
令自己在派對上成為全場焦點~
有幸可以參加到【F&B X Heroine Make 聖誕華麗魅力眼妝工作坊】
化妝是學無止境的,所以我今次抱著學野的心去出席~



 
當日我好早去到~
大會有茶點預備~好體貼~
之後就周圍影相~再等開始~



 
大會仲展示了Heroine Make是熱門眼妝產品-分別有纖細眼線液、持久亮澤寶石眼影及超級防水濃密鬈曲睫毛液~



當中持久亮澤寶石眼影仲係全新推出的產品~
一共有4款顏色選擇~




 
 
今次Heroine Make仲提供左同品牌的其他化妝品俾我地去化一個全妝~
唔講唔知,原來Heroine Make都有好多化妝品推出~
今次可以俾我地係工作坊上面試用~真係好開心呀~
 
 
而今日重點係介紹Heroine Make新推出的「持久亮澤寶石眼影」~
為左我的讀者著想~
我都將4款眼影試哂上手~俾大家睇睇顏色~

01 絢麗黃啡

02 動人閃啡

03 甜美粉紅

04 玫瑰酒紅



大會邀請左化妝師Cac Heroine Make新推出的「持久亮澤寶石眼影」~
示範日妝同晚妝的眼妝的變化~
由於時間關係,示範Blogger的眼線已一早畫好~



Cac運用「持久亮澤寶石眼影」內附的眼影捧為Blogger示範如何上眼影~



「持久亮澤寶石眼影」都好好~包裝都教大家如果運用~
我上左官網搵左D圖俾大家參考~
(圖片來源自Heroine Make網頁)




之後就到夾眼睫毛~
Cac教大家夾眼睫毛的小技巧,是必須夾起眼睫毛同時~
手都一樣要提起少少,這樣才會做到卷曲翹起的眼睫毛~

稍後我會出Blog再詳細講解下~大家要等我哦~
之後再上Heroine Make皇牌產品「超級防水濃密鬈曲睫毛液」~
 

最後就介紹Heroine Make的胭脂~
共有2個顏色選擇,特別之處係胭脂係連同光影同陰影粉一齊~
宜家化妝的要求愈來愈多,所以光影同陰影粉都應該係每個要化妝的女仔必須品~
一盒有齊哂,帶出街做補妝都好方便~



 
最後,我當日都用左Heroine Make提供的化妝品了一個日妝~
再用了持久亮澤寶石眼影 03 甜美粉紅顏色上眼影~
好多人以為粉紅色上眼影都好易變得浮腫~
但係只係落位落得正確,雙眼唔會腫之如,仲變得明亮~



 
大會仲送上Heroine Make3款皇牌產品俾我地做小禮物~
真係好開心呀~



今個聖誕我可以用佢地化個靚靚電眼妝出去威啦~~



離開前都要同Heroine Make的美女「姬子」合影一翻啦~
 

真係真心多謝F&B同Heroine Make俾呢個機會我去參與其中~
出席呢D活動真係獲益良多~而且仲識到其他Blogger交流心得~
期待下次的活動~~多謝多謝~
 
 
產品由品牌提供
 
 
 
 
Heroine Make香港官網:http://heroinemake.hk/
Heroine Make香港Facebookhttps://www.facebook.com/HeroineMakeHK

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
 
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
E-mail : fingyanwing.makeup@gmail.com
Facebook : www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言