2018年6月15日 星期五

|美容儀器の享|隨身補濕神器 ● Nanotime Beauty Handy2S 納米霧化補水神器

這個6月份誤打誤撞就安排了2Trip,剛剛在台灣拍婚照回來,明天又準備出發到日本旅行~


雖知道飛機機倉內是全世界最乾燥的地方,雖然機程唔長,但係作為一個護膚有道的我來說1分鐘也不能接受,在出發到台灣前就收到一部隨身補濕神器,當然要帶埋佢去旅行啦!


Nanotime Beauty Handy2S
納米霧化補水神器



呢部只有手掌咁大的神器係討女士歡心的粉紅色,日本原裝行貨,仲有一年保養添!


內附的配件亦都十分簡單,除了有主機之外,還有化妝水補充瓶、USB充電線及說明書~


呢部儀器真係好輕身,易於帶出街

趟開機身就會見到有個開口孔,就是噴霧的位置!


充電亦都好方便,宜家每個人十個有九個都有外置充電係身,所以只要帶著一條跟機的USB充電線,隨時隨地就可以使用!


充電時機身旁邊會亮起藍光,直至指示燈熄滅,就表示充電完成!


打開機身背,內附一個入水的位置~


它可以配合不同品牌的補濕化妝水使用,當然比較油身的就唔太建議,因為怕會倒塞噴口位置!

為左可以更精準的將化妝水倒入機內,它也附上一個化妝水補充瓶,細水的吱咀口可以方便Refill,而唔會容易溢出造成浪費!

當神器充電完成,輕輕趟開機身,噴霧就會自動噴出~


它以納米科技令水份粒子水達250-500納米離子,所以噴霧的粒子十分幼細,水份可以深入肌膚底層


全臉30秒的補濕效果等於敷20張補濕mask,真係好勁!
即使上左妝,亦都可以使用,因為噴霧幼細,可以在帶妝時覺得乾熱都可以拎出黎補一補水,

總結:
真係覺得呢件神器好正~好岩經常搭飛機長時間在冷氣房工作及乾燥肌人士使用~它可以配搭唔同功效的化妝水,就會有唔同的功效,我自己就加入SK-II神仙水,有即時深層補濕、淡化乾紋、肌膚變得絲滑飽滿!




銷售點:
2)銅鑼灣皇室堡124號舖
3)尖沙嘴海港城LCX 號舖 15


SKINBOOK

#skinbook #nanotimebeauty #handy2s #納米霧化補水神器 @skinbook.me


是次產品資料由品牌提供


#雖然產品/療程是由品牌提供,但我是認真試用一段時間後才作出真心分享給大家作為參考!
因每個人的肌膚性質有所不同,在我身上使用是有效/出現不同反應,也不表示每人都一樣,所以不要麻木跟隨,購買前請自行作出判斷或向相專業人士查詢,也歡迎留言與我交流,多謝用心看到最尾!#


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP



**********************************

沒有留言:

張貼留言