2018年6月7日 星期四

♥R&W♥ 婚享 #9:尋找我的小玩意 の 試衫記(II)❣ 集性感.華麗.夢幻於一店

繼上個月出完一篇試衫記得到大家的支持!今次繼續開心Share啦!
<回顧> 試衫記(I): https://wow.esdlife.com/space.php?uid=73829&do=blog&id=373839



忙完一陣子,星期六我又拉男友陪我去試衫啦!
呢間婚紗店其實年多之前去影Pre-Wedding時都去租過裙架~它們的裙性價比好高,之後有優惠PackageJOIN不到>_<(是因為婚期未定)


今年,我婚期終於定左啦!YEAH
一直都有留意它們的裙款,款式愈出愈靚,愈黎愈心心眼~最近見到佢地Facebook返左唔少新款,仲要地鋪搬到上去樓上鋪,店舖面積太多兩倍都有,當然把握機會上去試裙啦!(因為它們正做緊新舊客共享優惠呀

唔講咁多廢話,立即去相!

1)  華麗大拖尾婚紗

Facebook看到它們的DEMO我已經十分心心眼了,所以這件Bookmark左一定要試身!

大拖尾真係好有氣勢,進場十分有震撼感,而且裙款正面好有公主感覺,不過大拖尾有個缺點就係穿上之後走路同郁動都不便,而且感覺裙身比較重身,如果穿上進場有轉彎位可能需要1-2位姊妹幫手鋪好裙尾!


而裙擺有少少透裸粉色,好特別,上面的Lace同仲少少閃閃的效果十分華麗,而最特別就是就肩帶旁的珠鏈,可以修飾手臂之餘,仲有點溫婉的感覺~

腰間的的珠珠同Lace亦都十分漂亮,背面露半背,帶有少少性感的味道,好靚呀!♥V♥ 

2)  性感Lace半魚尾裸色拖尾婚紗

呢一條係新裙黎架~連DEMO都未影就俾我試穿啦~

著左之後好有驚喜,好有眼見一亮的感覺,因為我身材均勻,所以好多朋友都建議我穿魚尾,呢條半魚尾都超級靚呀!
上面的Lace及透出裸色的婚紗,只看背面已經好吸晴,而到前面係DEEP V的設計(怕羞!因為太怕羞用少少頭髮遮一遮先出俾大家睇)

全條裙都係用同一款大花的LACE,腰間都好修身,最亮點都係在DEEP V果個位(掩面)
由後面到前面睇360度都一樣咁靚,雖然沒有閃閃的效果,真係整體感覺好靚好靚同好靚呀♥V♥ 

3)  簡約Lace魚尾短拖尾輕婚紗

這條都係魚尾款,一望就係比較乾淨簡約輕盈的款式,我被它的大露背吸引,而吊帶款的魚尾~

中間都有穩約DEEP V的效果,不過性感程度就沒有上一條來得多,比較適合一D唔想太曝露,又想有點睇頭的新娘穿著!

小拖尾的Lace都以花草為主,好適合草地證婚/去草地影Pre-Wedding

4)  Lace大露背魚尾婚紗

試到第3條魚尾款式,呢條同上面有條立眼望有點似,而DEEP V位置都係比較穩約的~

重點就是大露背位置,整條裙都是以葉形的Lace款式,連大露背的肩帶都是,交叉的位置比較吸晴,雖然沒有閃閃的效果,但就可以盡Show身材啦!

5)  田園風珠片魚尾婚紗

又係魚尾呀!比較鍾情魚尾的款式,呢件係過頭笠的魚尾,真係多一點肉都著不下~身上的珠珠造工好細緻,而且腰間是半透的,穩約露下一點小性感~

而長長的拖尾十分有田園風,加上身上的閃片設計,令到成個感覺好Bling Bling好有優雅又華麗~

而背面的大露背一樣很美,肩帶是都珠珠製成,細少到連咁幼的肩帶都有Bling Bling效果,太美了吧!

6)  粉紅色夢幻A-Line晚裝裙

這條粉紅色A-Line晚裝裙我第一次在它們的Facebook睇已經好喜歡,一向愛好粉紅色的,呢條感覺好有公主夢幻的感覺!

雖然裙上沒有閃片/珠片,但係裙擺上的Lace好靚,而且裙邊是有荷葉邊的設計,是我很喜歡的一個位置,穿上身又唔會太累聚,行動都十分自如~

而肩帶都有幾個方式配戴,可以按唔同的喜好加減改動,我自己就比較喜歡有齊兩條肩帶的設計,可以為全身加多一個焦點位置~

粉紅色係好蝦人著,我膚色比較白,著得好好睇,所以呢條超喜歡呀!♥V♥




總結一下我一共試左6條裙,5條婚紗,1條晚裝~
我自己最喜歡就是1, 2,6!點算呀!有選擇困難症呀(掩面)
邊條做證婚婚紗好?進場同證婚果條一樣定唔一樣好?(其實仲有敬酒裙都未試到)
條條都咁靚~真係十萬個為什麼係個腦入面!大家不如俾D意見我呀!



以上都是我的用心分享,大家喜歡的就留個腳印支持下~你們的支持就是我婚享的原動力!多多指教!


**********************************
歡迎聯絡合作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP

**********************************

沒有留言:

張貼留言