2019年4月23日 星期二

|護膚の享|性價比高溫和潔面之選 ● Biore 洗面系列


潔面基本上每人每日都會做的事情,也是保養肌膚的第一步,使用量高的產品如果買得貴,荷包真係幾傷,但平價野又怕唔好用,唔洗怕,因為今次就會為大家介紹一系列又平又好用的潔面產品~


Biore 洗面系列斷斷續續都用左好幾年,真係又平又好用,品牌備有不同功效的潔面產品!

溫和水嫩洗面膏及水嫩透亮洗面泡沫成份及成效差不多,兩款不同我質感可以按自己的喜好選擇!


Bioré溫和水嫩洗面膏/ 100g


我平時比較喜歡用洗面膏,這款是升級配方,以日本淨肌鎖水技術,溫和潔淨同時高效保濕,達致肌膚水盈細緻


- 深層潔淨:升級泡泡更輕柔細滑,深入毛孔徹底潔淨,迅速溶解污垢油脂
- 性質溫和:洗面後保持肌膚原有pH值,強化肌膚角質健康
- 高效鎖水:鎖住肌膚原有水分,持續使用能提升肌膚保水力


洗面膏呈乳霜狀,加入水打圈按摩產品不少白色綿密的泡泡,雖然沒有泡沫版的泡泡咁多,但質感一樣都好柔滑!


Bioré水嫩透亮洗面泡沫/ 160ml


全新升級版升級至8倍豐盈綿密泡泡,能維持60秒豐盈持久,具深層潔淨及淨肌鎖功效~
它同樣運用了日本淨肌鎖水技術,具高洗淨力卻不刺激肌膚,不帶走保護肌膚的關鍵水分,保持角質健康及肌膚原有pH值~溫和潔淨同時保濕,打造水漾美肌~



採用按壓式泵裝,方便容易控制份量~輕輕一按就能製造出用手無法搓出的豐盈綿密泡泡~

它擁有100微米泡泡比毛孔更細,能深入毛孔徹底去除深層污垢,令肌膚潔淨清爽!

綿密泡泡十分軟滑企身,手搓根本做唔出呢種綿密度~泵出泡泡後可以直接在臉上打圈,潔面時猶如為面部按摩一樣,沖過後肌膚唔會太乾燥繃緊,連續用了幾天連毛孔都覺得有輕微改善,過水之後唔會乾燥繃緊,唔會令肌膚水份流失!



總結:
這系列的潔面產品是開架品牌,價錢唔貴又好用,我都已經用左好幾年,新升級版有驚喜,而且備有唔同的功效,按個人喜好去選購,真係唔可以唔試呀!



銷售點:各大個人護理用品零售連鎖店及超級市場有售

Biore

#維他命E #透明質酸 #持續保濕 #溫和保濕配方

是次產品及資料由Biore提供

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************


沒有留言:

張貼留言