2019年10月10日 星期四

|保健の享|免煮即開即飲→養顏補身法寶 ♦ 少爺滴雞精


作為事業型的女性,工作時間長,休息時間唔夠,長時間落去會影響身體健康,連帶肌膚望落都暗沉,成個人都冇哂精神,做野唔上心,仲會弄巧反拙影響埋自己工作表現添~

唔想呢個惡性循環繼續咁落去,真係要諗諗計改善一下,短期內難以改變自己的生活模式,可以先從飲食方面著手!


最近收到來自台灣的【少爺滴雞精】,少爺滴雞精由註冊藥劑師監製,台灣製造,嚴選台灣100日的少爺土雞,未被絕育的年經雄性土雞,不含雌激素,也確保不打生長激素及抗生素,補而不燥~無添加色素、香精及防腐劑~補而不燥


蘊含18種氨基酸、高蛋白質及高膠原蛋白,零脂肪,零膽固醇,補而不燥,適合手腳冰冷、經期不準、準備懷孕的女士調理身體,連藝人孕媽媽葉翠翠小姐都推薦呀!



它們的雞隻以益生菌餵飼,強化雞隻腸道及免疫力,每隻土雞只製作2-3包滴雞精,全面過濾油脂雜質,保證零脂肪、零膽固醇~



採用零蒸氣回流技術,整個製作過程絕不添加一滴水或藥材,口味濃郁甘香,無雞腥味!





這款是常溫版,易於儲放,方便食用~


可以將整包原封置放於100°C沸水中浸泡約3分鐘,或將滴雞精倒入器皿內,並放微波爐加熱約1分鐘即可~


少爺滴雞精不油不膩,有陣陣新鮮的雞味,濃郁甘香,淡淡的雞味不會太腥,易入口!


建議於早上空腹或下午5時前飲用,不宜睡前飲用!

特別適合備孕女士、孕婦、坐月媽媽、月經不調、手腳冰冷女士調養身體,而其他小朋友、上班一族、長者飲用後,提神醒腦、精力充沛和增強免疫力!

但留意在感冒及發燒期間不建議飲用,而痛風、高血壓及腎臟病患者飲用前請先諮詢註冊藥劑師或醫生意見!


作為女士都比較體虛,在冷房內都特怕冷,隔2天飲用一包,持續左2星期左右,開始覺得自己冇咁易怕凍,訓覺的睡眠質素都比之前好左,做野個人都精神左添!




少爺滴雞精(常溫版)HK$599



銷售點
全新美顏養生品牌 —「少爺滴雞精」進駐優質健康生活平台3ChemBio (https://www.threechembio.com/zh/)



3ChemBio


#少爺滴雞精 #藥劑師監製 #少爺雞年輕有更多膠原蛋白 #無激素唔怕燥 #滴雞精竟然好味 #葉翠翠滴雞精專家推薦


是次產品及資料由3ChemBio提供

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言