2019年10月1日 星期二

|美體の享|輕.斷食 飽肚瘦身大法 ♣ Vegie日本瘦身果昔


瘦身美體係好多人的終身事業,但往往面對著市面上的引誘,要忍口真係一件難事~

經常多肉少菜,油份鹽份過多,唔單只瘦身不成,反而會影響到腸胃健康,排便不順之餘,仲會影響到皮膚變得暗啞出粒粒添!

又想食又想瘦又想要健康?世界邊會有兩全其美的事呢?答案係有架!



來自日本的瘦身品牌Vegie提倡「瘦身輕斷食」的健康積極瘦身法,與其節食變得虛弱,簡單又充滿活力的減肥更加符合現代都市人的價值!

它們採用很多天然蔬果研製出多款排毒並提升燃脂的瘦身產品,口味不單美味,而且食用方法也很簡單,輕鬆食住瘦~



旗下有多款的產品,可以針對不同的問題及需求,來選擇適合自己的,輕輕鬆鬆減磅!


而最近藝人朱智賢擔任了品牌香港區代言人,活動當日仲親身來到現場分享瘦身及健康飲食的技巧,也是借助Vegie的產品幫助Keep 完美身形!



Vegie 180青汁果昔

採用日本急冷技術,將180種新鮮蔬菜、水果、穀物及酵素濃縮於1杯,排毒同時瘦身,另添加了200mg「膠原蛋白」及2,000mg「胎盤素精華」,可使皮膚保持彈性及水分!


它的口味加入香芒蘋果味,比市面上見到的五青汁更加易入口,濃稠的口味可以增加其飽肚感!



Vegie巴西莓果昔


超級食物巴西莓又被稱為「生命之果」,有效抗氧化,加上抗氧莓可加速新陳代謝,同時蘊含180種新鮮蔬果酵素濃縮於1杯,1 杯就可代半份午餐,促進消化代謝,自然令脂肪更快燃燒,越食越瘦同時補充鐵質,有助補血氣回復精神,氣息越飲越好~




它有滿滿的香蕉果莓味,可以配合牛奶或乳酪,加入生果食用~
在活動上就我率先試左食低脂乳酪,拌勻後加入生果及脆脆等配料,美味又飽肚!


Vegie HMB機能瘦身果昔


Vegie 180 HMB機能瘦身果昔一次集合100+蔬果發酵

酵素減肥法的原理就係,透過吸收酵素,加快能量轉換過程,例如促進代謝、分解脂肪、促進排便等,以達致減肥效果~

由於唔同嘅蔬果當中唔同嘅酵素,都有各自嘅功效,所以酵素種類更多,功效更全面!

當中的HMB有效成分可以用嚟增加肌肉效率,變相減少脂肪百份比,更多肌肉幫手燒脂,先至會更易瘦~就算晏晝成日坐Office 都照樣燒脂啦!



它可以一日食12杯,一匙沖一杯,攪拌10秒即可享受美味清新嘅香蕉瘦身smoothie,質感稠濃尤如現打新鮮香蕉果昔一樣~

可以每日餐前飲一杯,控食又燒脂,加脫脂奶或無糖乳酪均可,調製成香蕉奶昔或香蕉乳酪!


Vegie 180超級抹茶果昔


它是採用日本冷壓榨取技術,將最高級の抹茶—宇治抹茶及4Superfood的精華濃縮於一杯,排出身體脂肪、毒素、廢物,加速代謝,更美味猶如高級抹茶甜品,瘦得輕鬆健康!

可以以100150ml冷或熱的開水/牛奶/乳酪沖調,攪拌後即可~
自家製抹茶Latte無難道,愛好抹茶的人士必入,又健康又美味!



Vegie燃脂截撃瘦

Vegie燃脂截撃瘦發揮3重功效,幫助排鹽。阻糖。隔油比市面上的瘦身產品更全面~

如果平時出街食得多,多肉少菜,仲要多鹽多味精,好容易搞到成個人都水腫,想去水減脂,有個快捷又方便的方法,只要餐前食3Vegie燃脂截撃瘦就得喇! 3粒就包含左20種蔬菜,當中7大燃脂修身成分仲可以阻隔 及抑制鹽醣脂!


Vegie奇蹟美肌甘酒


這款是飲得落肚的美肌神仙水,它來黎自穀物發酵,以日本傳統養生甘酒米麴,酵母,再創新配合8種穀物發酵,釀出顆顆美肌益菌!

8種穀物發酵,包括玄米、白米、小麥、小米、黍、紫米、大麥、高粱,將傳統美肌智慧給合新一代科技,變成美肌益菌,不停在體內繁殖,唔止擁有甘酒優點~

加埋穀物發酵,令它集美白、抑制色斑、去黃去暗啞等多種功效,令面色更紅潤,仲可以滋養身體,排毒暢便,改善睡眠,自然人都更精神飽滿,容光煥發啦!


每日一杯都只是29kcal,超低卡,無酒精、無人工砂糖、無人工香料,健康又好味~
飲落真的有淡淡酒香,但飲落是甜甜的幾可口易入口,相信加入牛奶/無糖豆漿更加好味!



呢一系列日本Vegie健康產品,可以打氧燃脂美肌排毒、緊緻塑肌、美白去油等全方位帶給你飽住肚咁輕鬆瘦,由外到內都可以改善個人體質及健康,而且美味易入口,真係唔可以唔試呀!




Vegie


是次活動產品及資料由品牌邀請及提供



免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助,或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言