2015年2月5日 星期四

|瘦身の享|塑形消水腫良品 @ 2B For Leg瘦小腿霜

唔知大家記唔記得我上星期提及過一款減手臂Bye Bye肉減肚腩瘦身產品~
如果唔記得/未睇的話,大家可以到:Click Here 回顧我的分享~

除左手臂Bye Bye肉及肚腩之外,其實仲有一個位置好難減~
我講既就係小腿啦~
我一向都有點唔滿意自己的小腿~
可能因為比例上大腿比較纖幼,所以小腿感覺好似有點肥或者不合比例~
好似有舊肉突左出黎咁,有礎觀瞻!>_<

今次都好幸運地收到專門供瘦小腿用的瘦身產品~
我就非常雀躍,收到產品立即開黎試用!
2B For Leg HK$178/80ml

品牌在報紙雜誌都有報道過,知道有藝人楊怡及胡定欣擔任作為品牌代言人~
而品牌更榮獲德國及日本專利的2Base】~
0.05mm微細技術將專業瘦小腿配方滲入肌肉層,特別適合運動過量,常站立工作,而出現肌肉型和水腫型小腿~
包裝是以白紅色為主,背面以有總代理提供的中文字產品資料及簡介~
 

而左右兩旁也是印著產品資料、成份、使用方法及注意事項等資料~
 

產品上有閃閃令的標籤都是印有代言人都相片及「修靚小腿」,非常搶眼!
在未開封之前,每一盒的開口位都貼有雷射標籤,以認證為防偽品及未被開封的保證
包裝盒底部印有產品有效日期~
而包裝膠紙上都貼有榮獲德國及日本專利的2Base】貼紙~
 
取出產品,都是以白色包裝為主~
上面印有品牌的名稱~
而背部也有產品的成份資料,以英文為主~
近開口位置也有產品有效日期~
內附中文說明書,所以唔洗擔心唔識用~
背頁還有問卷填寫~完成後交回他們就可以得到2B旅行裝乙支(10ml)乙支添~

產品有80ml容量~
好似普通Hand cream吱裝咁~
吱出黎是呈淡綠色凝膠gel狀般~
而凝膠氣味帶點點不刺鼻的香氣~應該好多人都易接受到~

介紹完產品之後,立刻開始用啦~
最適合使用時間為每日洗完白白後使用,因為身體有著熱力餘溫~
可以幫助產品吸收及發揮最大功效~

首先將產品倒於掌心上,每次使用份量是大約港幣一元大小的份量~
由下而上推開(向心臟方向推,會有助血液循環架!)
之後再由下而上(單方向)慢慢按摩,直至產品完成吸收為止~

手勢應該是將雙手作一個U字形~
 

大家可以睇下我點樣按摩~

新版的產品是使用德國及日本專利的成份2Base】~
而且已通過SGS重金屬含量測試及皮膚敏感測試~
所以產品絕對安全,唔會引起皮膚敏感情況~

按摩後即時會覺得皮膚變滑~
因為2B For Leg最先接觸到皮膚表層~
所以肌膚細紋會即時得到拉緊的效果,變得光滑!
之後每晚持續使用,就可以幫助小腿去水腫~
不停收緊底層皮膚和小腿肌肉組織~~令你小腿線條更靚更瘦~
如果晚上的時候雙腿出現水腫問題~
也可以多用一次,可以加快去水腫的效果!

官方表示使用3盒為一個療程,持續使用腿上的水腫會漸漸改善~
而且每天再收緊皮膚和肌肉組織, 重點改善你下半身線條!

又係時間睇成績啦~
我連續用了3星期~
左小腿由35cm減至34.5cm

而右小腿量過沒有改變尺寸~都是約34.5cm左右~
其實我左右小腿有點不對稱的~左小腿其實我覺得是有點水腫~




總結:
我是第一次用這些瘦身按摩產品架~
使用期間我都有做運動跳健康舞~
其實小腿真係好難減,同肚腩手臂唔同~
做運動都唔太幫助到減小腿~(我覺得)

我未試過真正量小腿有幾粗~為左今次前後對比效果~
我都特地量了,發現原來我的小腿其實係有點水腫~
之前唔左右大小不一的小腿~
經過我三星期的努力後~
宜家平衡返啦~(暗喜)
就算另一條腿冇咩幫助~我覺得佢立即可以滋潤我皮膚~
令皮膚立即變滑好正呀~

我有機會再自購多2支,希望完成哂3盒一個療程~
今個夏天日日著短裙短褲都冇有怕啦~

題外話:我其實有個Facebook Page架!宜家開始都會密密update,不輪化妝工作或是Blogger生活的點滴都會係果度分享~
等緊大家Follow我呀!嘻嘻!


官方網頁:http://www.2blife.com/



是次產品及資料由theZtyle.com提供


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。

**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
E-mail : 
fingyanwing.makeup@gmail.com / fingyan.wing@gmail.com 
Facebook : 
www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言