2015年2月11日 星期三

|Eventの享|I m a Chocoholic(*´∀`)~♥ @ Dreyer's X Voi_la! Chocoholic專屬派對

哈哈!話俾大家知~我係一個Chocoholic黎架~
Chocoholic即係朱古力狂!
我好中意食朱古力,特別係黑朱古力,帶少少甘苦最正!

剛剛過去的Happy Friday就出席左Dreyer's D-COLLECTION X Voi_la! Chocoholic專屬派對】
聽個名就知道吸引!因為應該可以食朱古力雪糕啦!正呀!
收到電話通知可以出席,超級興奮呀!
廢話唔多講!去相啦!

當日活動是於灣仔Voi_la!酒窖舉行~
收工之後立即趕過去~好彩順利晚上7點到達~
去到就當然點名,之後去影Dreyer's雪糕啦!


嘩嘩嘩!成個櫃都有朱古力雪糕呀。:.゚ヽ(*´`)ノ゚.:

過了十分鐘左右,便開始今日品雪糕加品酒活動啦~
酒窖預備了酒杯給我們~杯底有號碼架~唔怕同人調換左酒杯~

梗係要同D Display影下相先啦!
我勁中意食呢個系列的雪糕架~
開始啦~由酒窖經理Frankie講解酒如果配搭雪糕享用~
仲有講到少少紅酒白酒的小知識~

嘩哈哈!我最期待的畫面出現啦~
就係大會提供一小盒Dreyer's D-COLLECTION Belgian Triple Chocolate 味~
勁好味呀!中間有少少堅果,但唔大粒,朱古力味道濃之餘仲有點咬口~
鍾意朱古力的人必定愛上佢!包括我!愛死了!ε٩(> ₃ <)۶з
 

梗係唔係淨係品雪糕咁簡單啦~
職員先提供白酒~一口白酒一口朱古力雪糕~
白酒是帶甜味~配合雪糕味覺真係唔同D!呢隻甜白酒都幾好味~
 

我地試就係呢兩隻酒啦~

之後再試另一隻紅酒~
今次紅酒都係帶少少甜~但係甜味冇白酒咁甜~
酒精濃度都高些少~

我就比較中意白酒配雪糕~
因為那白酒酒精味冇咁濃烈~同埋易入口~
紅酒就有些少少濃烈~飲唔慣酒的人就唔係太接受到~
不過友人就中意紅酒配雪糕多D
各有各人口味唔同啦~
(申利:我的飲酒經驗近乎零,因為我唔中意飲酒,D酒好苦呀)

最後,Frankie就有禮物送~
答對問題就得到Voi_la!羊年限定版紅酒一支~
我太幸運加積極參與活動~
所以我就有這支紅酒做禮物啦~~多謝哂Voi_la!

最後,Dreyer's都送上家庭裝Belgian Triple Chocolate雪糕一盒及保溫袋一個~多謝Dreyer's~
正呀!我可以返屋企用紅酒配雪糕啦~~勁開心(ω)

我真係好中意參加呢類Event~其他產品介紹及DIY手作工作坊等等都好中意參加~
因為可以即場參與其中,有導師即場教授講解,唔明都可以即時發問,仲可以認識更多人尤其是Blogger們~真係獲益良多~
所以如果有心人見到的話,歡迎邀請我出席架~



Dreyer's Hong Kong Facebook: https://www.facebook.com/dreyershongkong


**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
E-mail : 
fingyanwing.makeup@gmail.com / fingyan.wing@gmail.com 
Facebook : 
www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言