2015年2月19日 星期四

|化妝の享|易上手眼妝之選(✿◕‿◕) @ HEROINE MAKE持久亮澤寶石眼影

今日係大年初一呀!首先祝大家新年快樂!羊年進步!心想事成!身體健康!恭喜發財!仲有祝各位美女們青常駐!
 
新的一年第一篇分享文就是化妝啦!
就是我最愛的化妝環節!早前收到HEROINE MAKE的試用邀請!
試用品牌全新推出的【持久亮澤寶石眼影】

我相信HEROINE MAKE應該無咩人唔識~
不過都簡單介紹一下啦~
HEROINE MAKE是一個日本的開架品牌~
化妝品價錢相宜,價錢都是在HK$100內的~
好多學生們負擔得到~簡直係學生恩物~
而品牌的睫毛液更是相當出名好用的~
 
而今年有幸試到它們新推出的【持久亮澤寶石眼影】~
太開心啦~收到日本化妝品對於我呢個哈日族簡直是興奮啦~
【持久亮澤寶石眼影】一共有4款顏色組合~
分別是:
01 絢麗黃啡
02 動人閃啡
03 甜美粉紅
04 玫瑰酒紅
 
(圖片由HEROINE MAKE網頁轉戴)
而我收到的是~
HEROINE MAKE持久亮澤寶石眼影-01 絢麗黃啡 HK$89/4.2g

產品雖然是來自日本及是日本製造~
因為有香港代理公司,所以包裝都有中文字說明產品資料、使用方法及注意事項等資料~
所以大家唔怕睇唔明點用~
產品蘊含透明質酸、甘菊萃取及野玫瑰油修護,此成份都是可以滋潤眼部肌膚,不會刺激到眼部肌膚~
 

眼影是有4種顏色配合而成,而它的持久亮澤配方,底霜柔滑貼服~
色澤閃亮,令眼妝更耀目吸引~
珍珠亮色提升眼部立體感,而主調色彩突顯眼部輪廓,配合使用可塑造層次感~
深色眼線色調能輕易勾畫立體眼線,可塑造大眼妝容~
 

眼影盒蓋是透明的,可以輕易見到眼影的顏色~
底部有簡易的日文版眼影使用方法~
 

眼影盒內附迷你眼影棒一支~帶出街用都好方便~
一端是粗身,另一端幼身~方便控制塗抹份量~
 

4色眼影在手上試一試色俾大家睇下先~
4種顏色分別是:
A=持久底霜
B=珍珠亮色
C=主調色彩
D=深色眼線
眼影質地好潤及滑身~唔會好多粉粒~

梗係要試試上眼俾大家睇下效果啦~
第一步就要用A持久底霜,以手指尖沾取眼影~
輕輕塗於整個眼窩位置上~

之後上B珍珠亮色,今次就用到內附的眼影棒粗端沾取眼影~
輕塗於眼窩32的位置~可以看看我的指示位置~

接著就是C主調色彩啦~都是以內附的眼影棒粗端沾取眼影~
今次是塗於眼皮皺處內,然後暈開顏色,做一個漸層效果,這會比較自然~
顏色位置不用太刻意,否則顏色分明就會好奇怪了~
 

最後,就用到D深色眼線,今次是以內附的眼影棒幼端沾取眼影~
好簡單~沿著眼線位置塗上便可~
 

其實仲可以畫多少少,可以令眼睛繼續放大架~
就係用B珍珠亮色塗於下眼角位置,可以塑造日本好流行的淚袋效果~
然後用D深色眼線塗於下眼線尾部31位置~可以令眼睛再放大一點架~~
 

整個眼影部份完成後,再輕輕夾一夾眼睫毛再塗上睫毛液~
一個易上手的眼妝就完成了~
眼睛對比未上眼妝是否放大了一點呢?
 

總結:
我之前都有用過HEROINE MAKE睫毛液,真係好用又便宜~
今次用上它們新推出的眼影~一樣係咁出色~
眼影質地好幼滑~而且好貼薄~而且好易上色~又顯色~
01 絢麗黃啡的色系好易用,平日返工都唔怕太浮誇~好多人都carry到的~
如果去飲宴就可以誇少少,將D深色眼線在眼尾31位置與C主調色彩重疊,形成一個漸變色效果~
就可以做到少Smoky Eye的效果啦~
我試左幾日出街都用佢~我出名眼油多的人,眼妝都可以Keep6小時左右~
之後開始有少少化開,但情況是可以接受的,比我用其他的眼影已經算維持得最耐了~正正~
而同系列還有另外3款色系選擇,我怕我忍唔住要自購埋另外3款色系啦~太好用啦~~哈哈~

*最後有個小小TIPS俾大家:
化眼妝少不免好容易被掉下來的眼影粉等整花個底妝~
如果怕整花個底妝,可以一開始先化眼妝~眼妝完成後先再上粉底架~
咁就可以確保個底妝乾乾淨淨啦~~
 
希望大家睇完我的小教學都識化一個大眼妝啦~
如果有咩唔明都可以留言/私訊我架~

HEROINE MAKE 網頁: http://heroinemake.hk/
HEROINE MAKE Facebook: https://www.facebook.com/HeroineMakeHK
 

是次產品及資料由品牌提供
 
 
免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
 
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作 
Wing Ho
E-mail : 
fingyanwing.makeup@gmail.com / fingyan.wing@gmail.com 
Facebook : 
www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言