2015年2月7日 星期六

|吃喝の享|哈日族要去食日本料理 @ 三木日本料理

哈日族的我約了朋友食飯~次次諗食咩都好煩惱~因為太多選擇~
而我好耐冇狂食日本料理放題~所以我主動提出~
好彩我朋友陪我去癲~哈哈!
 
我係佐敦返工,自自然然就想搵返D附近的食店啦~
最後就去左三木日本料理】食飯啦~
 
三木日本料理】位置尖沙咀K11對面的大廈~
都好容易搵到~
 
因為怕多人等位,我地都預先打電話去訂位~
他們晚上的放題時段有兩個,分別是1800-20152030-2245
因為我要6點半先收工,所以就預訂了2030-2245時段~
我地當日平日星期二晚上去的~
佢地星期一至三係便宜一點HK$238/另收加一服務費

我地兩個好肚餓,早到左等入座~
入到去俾我感覺座位好寬敞~好舒服~
比以往去的放題食店闊落得多~唔洗轉身就係人同人~
可能平日關係~入座率只有一半左右~

 
 
勁肚餓關係~梗係立即睇下有咩Order啦~
嘩嘩嘩!呢度有勁多勁野食選擇~
落單紙都有N咁多張~哈哈~花多眼亂!
 
第一Round梗係order刺身先啦!
樣樣都叫左少少先啦!個刺身盤好型咁上碟!
我最愛三文魚,切得比較厚身!正!
仲有另一個至愛帆立貝,我未試過係放題食過咁大粒帆立貝~大過手指
都幾好味~幾新鮮呀~
不過可能解雪得未夠,有少少冰冰地既感覺~不過還可接受~
仲有隻甜蝦唔講得笑~粗過我手指~
平時食開都係細細隻果D,估唔到有咁大隻甜蝦~
 

之後再點了沙津~
芝麻醬係我至愛~連埋豆腐食都幾好味wor

之後就叫飲品啦~
飲品都係汽水類為主~而其他有呢個FUZE Tea LemonFUZE Tea Apple
毛啦啦俾我發現左係呢個黑松露野菌忌廉湯叫呀!
梗係試下啦~一試之下~正到冇朋友呀~好香菌味~勁想encore多碗呀!
 

之後就點左其他熱食~
有餃子雞翼牛舌及牛柳粒香辣魚餅同埋牛油粟米~
餃子雞翼好搞笑,入面去哂骨,放左D豬肉餡入去~不過我好怕食雞皮,唔係太岩我好味~
牛舌及牛柳粒都尚可,中意食牛的人可以再叫~
香辣魚餅D醬汁係帶少少甜的辣~不過我怕辣~唔係太岩我口味~
粟米雖然係平野~但係黎到放題都總會叫返D食下~栗米好甜~

之後上就係火炙壽司~
由左起係黑松露帆立貝、左口群邊、海鰻及三文魚腩~
味道唔算得上好好味~不過是可接受~
可以再試下其他唔同款~
 

再上就係清酒煮蜆~
只可以話蜆冇蜆味~麻麻地~

之後就係日式蒸蛋啦~
好少可係放題會見到可以叫一杯日式蒸蛋架~
材料都好足~不過可能廚師重手左~咸左D

之後就一堆串燒同埋炸物~
因為我地都唔太好炸野~叫左少少黎試ja
我自己就麻麻地串燒~所以no comment
多謝朋友仔meet左隻蝦俾我食~蝦就唔係好新鮮了~

竟然俾我發現有我至愛的燒八爪魚丸點~
好驚喜~外脆內軟~仲有魷魚係入面~正!

女仔食甜品係有第二個胃既~
哈哈~我地一叫就叫左4款食~
分別有泡芙、北海道3.6牛乳奶凍意大利芝士餅同埋法式焦糖燉蛋~
樣樣都比我想像中好食~不過最好味的一定係北海道3.6牛乳奶凍~好滑~~
最後整多2球雪糕啦~分別係豆腐味同綠茶味~
點知就賴野啦~唔係好明點解會一早D雪糕放埋落個碗度一齊雪~
搞到球雪糕好硬身,唔好食-_-

 
總結:
其實整體黎講三木日本料理】係我食過咁多同等級的日本料理放題黎講係好既一間~
一來座位夠闊落~唔洗下下俾人迫住個背或者係成日有人係你張枱隔離0.00mm咁行過~呢點我好中意~食餐飯都好似打仗咁~好辛苦je
二來侍應態度好好仲好主動協助客人~當我寫完一張點菜紙放係枱面,唔洗1分鐘侍應都埋黎收左我張點菜紙幫我落單~
三來係沒有漏單~
最後,梗係佢地食物夠多選擇啦~淨係本點菜紙都夠你睇足15分鐘先睇得哂XD
下次我會帶我男朋友黎再食過!
 
 
 
三木日本料理
地址:尖沙咀加拿分道25-31號國際商業信貸銀行大廈15  (河內道入口)
電話: 3188 5882
 
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作 
Wing Ho
E-mail : 
fingyanwing.makeup@gmail.com / fingyan.wing@gmail.com 
Facebook : 
www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************
 

沒有留言:

張貼留言