2015年8月27日 星期四

|化妝の享|Sharp醒輕便化妝掃★SingSing Rabbit X Will Or『It’s Brush Hour!』

化妝掃基本是會化妝扮靚的女士都有的工具,不是有套起碼都有幾支旁下身~
可算是一個Freelance 化妝師的我,當然就會有齊一套架餐啦~
但係因為都係工作用的化妝掃,我習慣跟自己用的分開~
有時想帶幾支出街,但都因為太大支或不懂收藏而放棄了~

早前,我就收到一套超級靚的旅行裝化掃套裝,超級無敵心心眼呀д) д)

SingSing Rabbit X Will Or It’s Brush Hour!
HK$368 / 7pcs

只係睇頭一張相,係唔係好吸引呢?是我最最最喜歡的桃紅色呀д)
我相信都係好多女士們所喜愛的顏色!

SingSing Rabbit是本地的藝術家,多才多藝,又懂唱作又經常以youtuber身份跟大家互動,她還有自己的品牌,出售自己設計的雜貨產品,產品多元化!

Will Or相信都不用多介紹,他一位星級化妝師,我也曾經參與有他在場的工作坊,教授不同的化妝技巧,令我大開眼界!

好了!要開箱俾大家望望先!
小小白色的一盒化妝掃,有著可愛的SingSing Rabbit ICON

打開有一個白色小布袋,放著化妝掃~

內有7支的旅行迷你版化妝掃,分別有:
-      Powder Brush 碎粉掃
-      Blush Brush 胭脂掃
-      Foundation Brush 粉底掃
-      Eye shadow Brush 眼影掃
-      Eyeliner & shadow Brush 眼線及眼影掃
-      Eyebrow Brush 眉掃
-      Lip Brush 唇掃

每次都是好Sharp的桃紅色,未開封有透明膠袋包住~
上面都印有SingSing Rabbit X Will Or的字,超級美~


等我續一介紹下佢地,同埋用佢地黎化妝個妝俾大家睇啦!
咁先可以試真佢地個實用性架!

化妝之前,首先就要幫自己皮膚打左個底先~
類似保濕或控油的妝前底霜~
就可以開始上粉底啦~

Foundation Brush 粉底掃

粉底掃跟我平時用時的差唔多~只係長度短小,方便外出使用~
這是用來上濕粉的~
毛質好柔滑,厚度適中~

沾上粉底慢慢逐少該少由內至外上粉~
上濕粉力好好,多次來回拖行,粉痕都不太察覺,而且上到好薄好平均~



Powder Brush 碎粉掃

上完濕粉,當然要定一定妝啦~
是化妝掃入面中最大的一支,毛質也是很柔滑鬆鬆的~

它的抓粉力很好,也很平均,不會因為做得抓粉不平均而令掃上面造成一達達~
掃面好舒服~



Eyebrow Brush 眉掃
眉掃都明顯比較少的,毛質都是柔軟~
但毛的數量就明顯比較少,仲有幾條掉毛的想像~不過也不影響其功用~

斜斜的取上眉粉描畫眉毛~
因為我眉毛一向都比較濃密,所以都是用作補色之用~



Eye shadow Brush 眼影掃

化妝掃之中有一支大號一支小號的眼影掃,這支就是大號了~
毛質跟碎粉掃無異~也是滑滑的~

大號的眼影掃多數用作大範圍的眼窩位置~
抓粉力都相當不錯,上在眼窩位置都是很貼薄自然的~


Eyeliner & shadow Brush 眼線及眼影掃
這就是小號的眼影掃,也可以用作畫眼線之用~
以它來上貼近眼線位的眼影都很到位~
再推鬆其兩色交匯處,就比較自然了~



Blush Brush 胭脂掃

眼妝完成了~就到上胭脂部份~
跟碎粉掃差不多,不過它的瘦少一點的~
毛質都好軟滑~

它的抓粉力也是很好的~
將胭脂掃在面珠”done”位置,如果怕落錯位置,不過笑一笑找出面頰最頂的位置~就可以了~

Lip Brush 唇掃

它支掃是唯一一支有蓋的掃~
使用時可以從筆筒取出,再調轉插在筆筒上就可以使用了~

這支唇掃是我覺得最好的一支,不但有蓋~
而且上唇色都推得平均,唇山的位置都可以顧及到,搽一個立體的唇色真係話都無咁易~



總結:
對於此旅行裝的化妝掃的實用性評價都是頗高的~
短小的化妝掃都可以差不多媲美專業用的化妝掃~
雖然還及不上專業,還有部份瑕疵,不過我仍然很推薦!
一:外表已深深被我吸引著~
二:小巧輕便,有時趕不及在出門前化好全妝的話,可帶備出街化妝~岩哂我呢D鍾意睡到最後一刻才起床的人用啦!

題外話:
靚還靚~記得要定期清洗化妝掃呀!如是沾用濕粉類的都必須用完立即洗清,而乾粉類的就可以使用一星期清洗一次!
避免滋生細菌,用都用得放心D啦!





銷售點:各大LOG ON有售

SingSing Rabbit Facebook: https://www.facebook.com/singsingrabbit





是次產品由品牌提供

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。

********************************** 歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作 
Wing Ho
E-mail : 
fingyanwing.makeup@gmail.com / fingyan.wing@gmail.com
Facebook : 
www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP 
**********************************

沒有留言:

張貼留言