2015年8月29日 星期六

|玩樂の享|演技大爆發ε≡ヘ( ´∀`)ノ @ Trick Eye Museum Hong Kong

以前成日都好羨慕朋友可以去影D3D藝術館的搞笑相片放上社交網絡開心Share
搞到我心思思都想去玩下,但無奈要衝出香港先可以玩到,一直心裡記掛著~

近年,香港已經開左類似的3D藝術館啦!心思思的我終於早兩星期去左玩啦!
我當然也要開心Share啦!
同行的除左有我的私人攝影師(奸笑)-我男朋友之外,我仲約左我阿哥阿嫂同兩個小姪女一齊上去玩添!可以盡情享受一天家庭樂吧!OH YEAH

當日我們就相約在中環交易廣場巴士站集合,乘搭15號巴士到山頂廣場!
無錯無錯!我們的目的地就是在2014年開幕的【Trick Eye Museum Hong Kong 香港特麗愛3D美術館】
它原來大有來頭,它的總館源自於是南韓首爾,第一間的總館是在2010年開幕的!經過幾年間大受好評,於是在上年分別在香港及新加坡開設分館,所以我地香港人有福了!

終於到達山頂廣場,【Trick Eye Museum Hong Kong 香港特麗愛3D美術館】就在廣場的三樓~


沿途都有指示,很易找到這搶眼的紅色入口~
售票處也在這裡~


我有兩位小姪女,一個2歲幾一個5個月大都暫時不付費入場哦!
不過BB車就唔可以入場,要預先放在售票處暫存~
你看我的小姪女一臉無奈啜手指,大概知道沒有車仔坐吧!
而且入面沒有洗手間,所以要去定先好入場呀!


未入場已經有個自拍位啦!
美術館館內佔地約7千平方呎,主要係分5個主題展館,包括有「秘密花園」、「名畫世界」、「大冒險」、「夢幻樂園」及「探索香港」,一共展出接近50幅錯視畫作及展品為拍照點!

準備相機就入場了!售票處旁就有一個吶喊到Luck褲的特麗愛~
所以影相的重要位置旁邊都有一個影相Pose介紹,唔知擺咩Pose都可以參考一下!


入場後第一個展區:秘密花園Secret Garden
這個展區以花草樹木大自然的環境為主,還有小溪流水,色彩繽紛,令人好似置身其中,心情都特別開朗~
入到去我就立即演技大爆發啦!首先玩D低難度先啦!

一個人坐係架船同朵花對望做咩呢?
P.S. 留意相片中的設計對白


嘩!好靚!有瀑布有小仙子有彩虹,仙境一樣,但我企左係中間,點算好?
P.S. 留意相片中的設計對白

我的另一位小姪女,今年就要讀K1了,好可愛!
但她太怕羞,不願跟我呢位姑姐單獨合照!
她還在爸爸的協助下,幫細妹同媽媽影相,真叻女!


到我影啦!幾貼題!哈哈!
P.S. 留意相片中的設計對白


超級立體的畫像,真係叫人入目三分,唔做下戲都唔得啦!
你睇下旁邊D小朋友都交足戲架!



之後就進行第二個展區:名畫世界 World of Masterpieces
這個區域主要是世界名畫為主題,可以近距離跟他們影相!

其實後面自拍的係唔係蒙羅麗沙的微笑呀?哈哈!


 

入面還有不少實物的展品,都是可以任意觸摸及拍照~
B女也跳舞!哈哈!

神奇藝術館!人都不需著地參觀的!
P.S. 留意相片中的設計對白


大雞小雞都可以騎,畫功非常利害,好神似呀!


當中還有驚險場面,真係少D戲都唔得呀!
P.S. 留意相片中的設計對白



走進第三個展區:大冒險 Great Adventure
這個大冒險展區不少刺激驚險的場面,演技及肢體語言都要推到最峰先可以拍得出真實感!


坐上去也可以當上一個賽車手,不過我無頭盔,好危險wor


WOOO…我要跳傘啦!現實中唔敢做,唯有係度影張握下Like啦!哈哈哈!



我小姪女演技勝我一籌wor~佢真係好驚咁既樣!
 
P.S. 留意相片中的設計對白


 
神奇無影檯,點都係坐唔到落去既?


進入第四個展區:夢幻樂園 Neverland
這個展區叫夢幻樂園,當然場照都是很夢幻啦!讓大家進入夢境吧!

你影我又影,要和貓先生玩自拍~
P.S. 留意相片中的設計對白


 
相機拍攝效果,影到貓先生幾靚仔!


好靚的背景,背後還有貓貓和我合照呢~~


 
國王的新衣?
國王呀國王,你套新衣又幾靚wor!但係咁多人唔好”R” pat pat 好嗎?


 
如果發一個夢係將做鯊魚的晚餐,咁應該會嚇醒!哈哈!


Flying Yoga je~對我黎講,無難度啦!
但阿哥仲堅,抱住阿女玩!俾個字你:服!
 
青蛙皇子,要你久等~等公主殿下我親吻你就變返人啦!


黑熊大追捕!哈哈!捉我唔到既~
E? 場邊有位人兄周街辦大事玩手機wor,個pat pat咁唔涼咩?



最後就到:探索香港 Hong Kong Discovery
發完夢~終於都可以返回現實世界啦!


B玩轉會展?
 
P.S. 留意相片中的設計對白


天壇大佛佛法無邊?
點解我成日要做人地既晚餐架?唔好食好呀!

開心的時間過得特別快,又係時間講Bye bye,臨走有都敏俊送花俾我呀,好耐無花收!真開心啦!(自我幻想中)


後記:
終於都一完我的心願去玩3D美術館,好好玩呀!
如果要影哂所有的拍照位,起碼要2小時以上~
爬高爬低趴地都係為左影張想真度高的相片,所以如果大家都去的話,記得帶返部相機去影啦!手機功能始終有限!
這個室內的玩樂設施,就算打風落雨都唔驚啦!
岩哂一家大細情侶入黎玩樂一番啦!
(我男朋友好低調,所以我跟男友的相片未能曝光~KEKE!)

*如果只有兩人入場玩又想影合照,可以不妨搵場內職員幫手,佢地識得用最好的位置幫你們影架~但係如果唔想煩到人,就梗係約多D朋友一齊入去玩啦!





Trick Eye Museum Hong Kong 香港特麗愛3D美術館
地址:香港山頂廣場31號店
開放時間:周一至周日10am - 10pm (全年無休)
票價:成人$150 (12-64);小童 $100 (3-11;長者 $100 (65歲或以上)



免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。

********************************** 歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作 
Wing Ho
E-mail : 
fingyanwing.makeup@gmail.com / fingyan.wing@gmail.com
Facebook : 
www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP 
**********************************

沒有留言:

張貼留言