2016年2月13日 星期六

|吃喝の享|味覺視覺的享受 ● Little Vegas

新年前夕連續返工11日,每天返工放工,終於可以收爐放假啦~
放假立即跟男友去拍拖行街街,因為當日男友都要上午返工,他在銅鑼灣返工,所以我就出去搵佢啦~

之前見朋友去過呢間餐廳食野,她說食物不錯,環境幾好,所以一於襯假期去會一會佢啦!
一出Lift時,餐廳外牆身已經畫滿好多玩味可愛的塗鴉,第一時間覺得好歡樂!
我地中午時間去到,入面已經坐滿左一半人,幸好來得及時,不用等位就可以坐低了!
餐廳內的坐位不算太多,所以我們坐了一陣子,已經坐滿客人了!
坐下來時,餐桌都畫滿圖案,而且每張枱上都有一杯小零食,可以供客人免費享用的!

連餐牌都好得意,好似睇公仔書一樣!


玫瑰雞翼(HK$68
一碟有6件,雞翼上面有少許玫瑰花瓣,雞翼是炸的,配上帶有玫瑰味的蜜糖醬好好味,味道好夾~
而且雞翼炸得非常香脆,又不會覺得太乾或太油,一人三隻好快就被清碟了!

黑松露野菌長通粉(HK$98
這個的素食者都適合食用的意粉類,內有很多黑松露碎,各類的磨菇及大菇切片,而醬汁就是一般的咸味,我食到有橄欖油味~
菇類煮得剛剛好,不會太淋身,而意粉也不過煮到過淋,不錯!
唯一美中不足是不過個底的汁醬有點偏咸,所以有點蓋過黑松露的味道,黑松露味不算太突出,有待改進!

福。漢堡(HK$98
厚厚的漢堡配上大大條的薯角,睇見都吸引~
薯角份量也比想像中多,而漢堡上碟時已經切開一半,方便客人食用~
而漢堡夾著著一塊厚身的牛肉漢堡,好香牛味,好驚喜~
再配上芝士、蛋、酸瓜、新鮮生菜及蕃茄等配料,簡直一流,而且漢堡包面好軟熟,真係好正!


後記
原來銅鑼灣樓上都有間這樣玩味,而且是睇得又食得的餐廳~
食店整個氣氛都好歡樂,而且職員有善~
我們離開時已經有人在等位了,所以餐廳用膳時間限90分鐘,可以俾多D人客進店享用!
下次去開附近都要再去食,因為餐牌中有好多東東都想試,而且價錢很相宜,所以不論二個人拍拖去/約幾個朋友去食都一樣咁正!相信朋友一定會喜歡!


Little Vegas
地址:銅鑼灣耀華街3號百樂中心25
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
E-mail : 
fingyan.wing@gmail.com fingyanwing.makeup@gmail.com
Facebook : 
www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言