2019年7月21日 星期日

|美體の享|從此愛上的「功能內衣」 ღ Hafina Lingeries功能內衣


根據非正式統計,好多人都會以貌取人,更何況是用自己辛苦賺來的血汗錢買貼身的內衣呢?

功能內衣」對我來說其實是又愛又恨,從上年籌備婚禮試婚紗開始,就知道自己有副乳及胸肉走位的問題,所以四出訪尋「功能內衣」去改善呢個問題,希望大日子當日可以以最佳狀態示人!

功能內衣」對我只有一個感覺,就是「緊」,所以初初戴上時真係好唔自在,被束縛的感覺,但為左要靚,都嘗試去接受,而且款式唔多,可以話係無咩選擇,對於仲有滿滿少女心的我又點會滿意呀~


最近我認識到一間「功能內衣」專門店Hafina Lingeries一試上身仲以為自己著緊傳統內衣咁舒服,仲有幸去到鋪見到創辦人「多碼內衣女皇」Sorry,真係聞名不如一見,佢仲講解左揀內衣同保養胸部等的知識,真係獲益良多!


Hafina「功能內衣」65A100G的呎碼都齊備,即使波平如鏡或是波濤洶湧的身形,都可以係度搵到自己適合的內衣~

而品牌深深明白到所有女生有選的權利都可雖然身形唔可以自己決定到,但著咩內衣就可以係呢度找到自己最合適最舒服的,真係天下女士的福音~


Hafina的顧問都十分專業細心,教你睇下個胸圍點先適合自己,分析我本身胸部的問同埋穿著時的技巧,一對一的獨立試身室,大家就唔怕尷尬了!




好多人都認為「功能內衣」款式都是單一同無得揀,但黎到Hafina款式真係多到有選擇困難症,每款都是Sorry姐設計,她完完全全了解到各位女士們的心聲

店內掛著的「功能內衣」款式都充滿少女心有著大部位女士都喜愛的蕾絲花花以及多款粉嫩的色調款式好日系風真係花多眼亂呀


當然佢地都仲配備左同款內褲,可以按自己的喜好決定是否入手同款內褲,當然「功能內衣」也可以單個購買啦~自由度十分高!


當然我也入手了一款啦~是我最愛的粉紅色~「功能內衣」都變得時尚唔老土!



Hafina的「功能內衣」是採用3D立體剪裁,佢唔係傳內衣咁一塊布過而係運用多幅式設計完完全全包覆哂胸部好貼服舒適,有一定的承托力


而入面仲有個小Pad自由選使用或拆除而我本身有輕微大細胸的問題,顧問建我可在比大的一邊可Pad拆除返個比例~


而背帶用左用左3個扣設計好穩咁扣實3個長短位如果戴到鬆左都可自行調較


佢地「功能內衣」布料好柔軟,蕾絲都造工都好精緻而且十分透氣著左一星都覺好舒服,真係正如佢地所講唔緊而有效嘅功能內衣從此就愛上了著「功能內衣」啦地慢慢收復我的副乳同走左位的胸肉好期待個成果呀


而值得一提的是原來內衣要識得揀之餘都要好好注重保養胸部根據2016年調查,乳癌是本港女性的頭號癌症,近年有顯示指出乳癌有年輕化趨勢,好多女士以為自後生就以為唔關自但係預防勝於治療~

所以購買 Hafina 內衣的客人,都有機會獲得免費做遠紅外線分析,可以快檢查出有沒有乳線阻塞等問題,同時仲有推胸淋巴服務定期保養同揀一件岩自的內衣一樣咁重要大家不妨去門市了


Hafina Lingeries


是次產品及資料由Hafina Lingeries提供


#Hafinalingeries #hafinalounge #功能內衣 #專業服務 #遠紅外線服務 #培養 #定期檢查 #保養胸部 #首創日系年輕設計 #唔緊而有效嘅功能內衣 #推介 #hafinalingeries#hafina #功能內衣 #台灣內衣 #深溝 #美胸 #防跌帶 #舒服 #透氣  #矯形內衣 #人氣商品

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助,或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言