2019年7月4日 星期四

|化妝の享|一分鐘打造白滑無瑕肌 ✨ Protop EE Cream初戀霜


作為一個又懶又貪靚的女生,每天寧願瞓多幾分鐘都唔想用多幾分鐘化妝,但遇上膚色暗啞/好多瑕疵既時候,真係連照鏡都唔敢~

要快速還原完美白滑肌,又唔需要花太多時間去化妝,最近我就遇上一件相逢恨晚的產品—Protop EE Cream初戀霜,淨係聽個名都已經夠哂吸引,一支集合多種功效,由護膚到調節膚色都可以全方位幫助塑完美肌膚!


Protop EE Cream初戀霜
HK$599 / 30ml


Protop EE Cream初戀霜蘊含氧化鋅二氧化鈦雙重物理防曬成分,溫和不刺激皮膚,全方位防曬,擁有SPF50+ PA+++的高防曬系數,可阻隔UVAUVB,長效保護皮膚免受紫外光深層傷害~

而特別加入高效專利抗氧化成分,保護肌膚不受氧自由基和氮自由基之雙重傷害,同時滋潤舒緩亮白膚色,幫助袪斑袪黃氣,使皮膚變得更有彈性和光澤,輕鬆快捷擁有妝容平滑貼服效果,更有助時刻修護性能!


產品由美國製造本身的包裝已印有產品的有效日期~


開封後最好12個月內使用,產品就可以達到最佳的效果~


產品使用了按壓式泵裝設計,可以更精準控制每次使用份量!


初戀霜呈膚色似粉底液質地柔滑易推,塗抹均勻後肌膚顯得有光澤!


初戀霜入面仲附送左一個紅鑽石形粉樸,外型好可愛~



看我本身的肌膚也不錯,但細看也存在有毛孔及色斑的問題~


每次用一至兩泵的份量,以紅鑽石形粉樸上妝,以點印的方式上妝會比較透薄均勻!


它有形狀用來上妝可以貼合臉上不同的大小面積位置,好似面頰鼻翼眼底等的位置都好合用~



完成了一邊俾大家睇下用前用後的分別,有用的一邊膚色均勻亮白起來,將膚色調整至同一個色調,即時改善了膚色不均的問題~





它除了將膚色提亮,而且仲有遮瑕的作用,看我的色斑、毛孔、暗瘡印及泛紅等都一一遮掉,好似將皮膚P圖一樣!



Protop EE Cream初戀霜一支已經可以代替左防曬、妝前乳、粉底,可以同時防曬、調色、遮瑕及擁有護膚功效,既可以美白,又可以抗氧、舒緩及保濕等多種功效,快速美妝之餘仲可以同時為肌膚提供養份修護肌膚,而且它的妝效唔厚重,不油不膩,成份溫和,連敏感肌及暗瘡肌都適用~

短時間修正膚色,在早上省掉用好多瓶瓶罐罐的時間,想要素顏肌膚色單用就可以,想要有少少化左妝的感覺可以自行再加上胭脂及眼妝等部份,真係懶人恩物,幫我慳左唔少時間,所以想早上瞓多一陣又可以扮靚靚的話,呢一支一定要試!

銷售點:MANA BEAUTY


是次產品及資料由品牌提供

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助,或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************


沒有留言:

張貼留言