2019年9月11日 星期三

|美體の享|BTL Emsculpt增肌減脂 💪🏻 輕鬆塑造腹肌線條


夏天來到,一直都好羨慕女生們都可以穿露腰的衫露出小蠻腰,雖然今年身份轉變左,由小姐成為人妻,但唔會因為咁而放棄自己,誓對黃面婆肥師奶說不!早前跟老公去Honeymoon選擇了人間天堂馬爾代夫,難得去到呢個一生人可能只去一次的陽光與海灘地方梗係要著Bikini盡顯身材啦

出發前一個多月都在家中密密Workout練腹部,希望減減我個大肚腩,可惜做左大半個月都可好似冇咩效果,但距出發的日子已經不多,心急如焚的我一直都在找有冇一D更多更有效的方法去改善腹部線條!直至我在出發前星期就遇上了呢部BTL Emsculpt增肌減脂療程



之前都做過唔同的減肥療程,但太多只能減到脂肪,因為靚既身形係要有肌肉去撐住, Body增肌加減脂先至會靚!


BTL Emsculpt增肌減脂療程是全球唯一獲美國FDA、歐盟CE認證,能夠增肌同時減脂的儀器,採用專利HIFEM™技術,觸發肌肉運動神經元,令肌肉持續高頻擴張收縮達極限水平,促進肌肉自我增生,同時燃燒大量脂肪細胞,2星期4次療程就可以增肌16% 減脂19%, Fit1! 速現緊實線條~有研究顯示, 30分鐘Emsculpt療程既肌肉活動係相等於跑左80公里既路, 而一般人需要8小時先跑得完80公里路架!!! D先叫極限肌肉鍛煉!  



儀器有0度至100度的強度,在第一次接觸時由淺入深,會按返個人的適應能力去慢慢推高~



過程其實都幾輕鬆,只要配合它的震動頻率一呼一吸,就好似我地平時做運動咁,過程唔痛,感覺有力量打緊你深層肌肉咁,做完會覺得有D攰,之後有少少痠痛真係好似做左運動咁,腹部即時覺得有力同緊緻左!同埋BTL Emsculpt增肌減脂療程係非入侵性,無復原期完成後亦都唔會好似冷凍溶脂療程咁積起沙有礙外觀!


完成左4次療程後,配合埋平日在家中的Workout同運,肌肉線條都明顯了,做平板等腹部運動都覺得容易左,更有力量~BTL Emsculpt增肌減脂療程又安全又無痛,又有效咁幫大家Build Up肌肉,真係好正!而家我有返哂自信著Bikini,著露腰衫都無問題!

你都想好似我咁打造完美線條?
DBTL網頁了解下啦 http://bit.ly/2U7fmUZ   

如果想查詢價錢或預約療程,可以去呢個網站查閱BTL認可嘅療程中心,提交資料後你揀嘅中心職員就會聯絡你~



#BTL #Emsculpt #增肌減脂 #全球唯一HIFEM緊磁波 #FitandFirm #核心肌群 #Fit1


是次療程及資料由BTL提供

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助,或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言