2019年9月24日 星期二

|化妝の享|仿日系混血兒眼眸 ❍ SHERIQUE 1 Day Soft Contact Lens


每位女生都想擁有水汪汪的大眼睛,在化妝技上面希將自對眼化大一點

無錯化妝的確係幫到唔少但係眼神總係望落去冇咁精神,原來就來欠缺左一秒將眼變大的大眼仔隱形眼鏡!


我都算比大眼睛,但係一唔夠精神/放空的狀態,就會空洞無神最近都用左SHERIQUE 1 Day Soft Contact Lens好特別,日系同仿混血的款式都有帶足一日都唔覺隻眼乾好舒服,一定要推介俾大家



SHERIQUE革命性的4-Tone配色隱形眼鏡,自然融入雙瞳的色圈,自然和諧~一共有兩個系列色系,分別是描繪系列剪影系列,共有6色選擇,可以配搭不同的妝容及服裝造去選擇!



這款有隱形眼鏡有唔同的度數去選擇,即使有近視都可以用得上~
而我本身就沒有任何近視遠視,所以就可以選出0度平光度數!


它們都擁有UV防護功能,有效過濾有害的紫外線UVA & UVB,亦加入左超過玻尿酸2倍的強力保濕成份,可以長時間配戴都唔會令到眼乾!


而它是即棄式的隱形眼鏡,每一隻都有獨立密封包裝,即開即用~


它們特製方式令著色部分不會直接接觸到眼球,而且多曲面設計,令配戴時更加舒適安全!


描繪系列
(直徑: 13.0mm)


Gray Contour SR1001
這款灰色是最接近混血兒眼珠色系,高雅而富有神秘感,極具透明感的灰色~
眼珠的色調沒有違和感,自然放大的效果!


Brown Contour SR1003
這款啡色好自然,好似天生淺色的眼珠,自然漸變為亮色的淺棕色,予人自然水汪汪的效果!


剪影系列
(直徑: 13.4mm)


Fawn Nude SR1005
這個系列的比剛才的直徑大0.4mm,可以戴上眼立即有眼睛放大的效果~
它的色調自然,融合左4種棕色的黃金比例,好像是自己本身的眼珠一樣!


Capper Couture SP1006
而這個色調比剛才的淺一點,看上去沒太大分別,不過呢款色調再自然D,有點無辜眼的感覺!


一試就愛上,簡單配上就有唔同的效果,影相起上得都特別有神,唔同造型配返唔同色調隱形眼鏡,無論夏天或冬天都咁適合,戴上眼睛當然要小心選擇,呢款絕對安全可靠,值得入手!



了解更多


是次產品及資料由品牌提供


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助,或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言