2017年10月20日 星期五

|生活の享|在港哈日族消費好去處 ♥ 阿部藥妝


香港真是塊福地,可以食到好多唔同國家的美食,買到唔同國家的產品,當中日本的產品深得很多香港人歡迎

哈日族唔可以成日去日本,留係香港都可以買到日本直送最新最熱賣的產品,真係可以慰藉唔少哈日族的思鄉病~


如果有留意開日本藥妝的你們,對阿部藥粧D都唔會陌生最近阿部藥粧就係將軍澳Popwalk天晉匯開新店
上個月就跟好友Blogger一齊去到開幕活動,率先到店參觀,仲可以順手瘋狂Shopping,真係超抵買呀!


同大家精選我的心水推介啦!


彩妝篇




日本開架彩妝品牌CANMAKE應該對愛美的你並不陌生,論包裝及實用度CP值都十分高

雖然香港也有不少地方售賣它們的產品,不過細心對比一下價錢,就知道它們賣得比較便宜抵買,它們的款式也有不少哦!


而另一日本開架彩妝品牌KATECANMAKE的形象有大不同,簡約型格的包裝正是它們的風格,它們的眼影又抵又好用!


在香港應該未有正式售賣,這支資生堂 SHISEIDO INTEGRATE 粉底液原來在日本很受歡迎,價錢都唔貴WOR!有機會要試試!



KISSHEROINE MAKE的眼部彩妝品又平又抵用,自己都是長期的用家哦!





之前係日本都有買黎用過LOVELINER原來呢度都有得買wor~而且仲比日本當地買平呀~唔洗特登去日本買呀!


SUGAO 慕絲粉餅之後都用過好好用~呢到買又幾平呀!


NIVEA日本限定的有色潤唇膏呢度都入左3款最熱賣的色調,我自都有用緊計返價錢真係同日本買差唔多價咋!



護膚篇


而護膚也有不少的選擇~全部都是精選熱賣好用的產品!



日本的面膜超好用,我每次去日本都入手大量面膜,呢個款式都多,而且價錢比起連鎖式的藥妝店平幾多添!



我心水必推介就是UTENA PREMIUM PURESA黃金啫喱面膜,是我回購再回購的面膜,敷完之後塊臉立即水噹噹有哂光澤呀~正呀!


呢支洗面應該好多人都見過,CP值都幾高架呢度唔需要用任何折扣只係賣HK$30一支,平到笑,我自己都入左幾支呀!


仲有其他日本的開架護膚品,HK$30一支化妝水,HK$30一支乳液~見到都以為自己發緊夢,真係好平呀!



仲有其他洗面產品,我都買左支UNO男士洗面俾男友用~


Baby產品都一應俱全呀~價錢一D都唔貴呀!



個人護理篇



這個頭髮去油去異味蓬蓬粉都幾吸引,唔知WORKWORK呢~遲D入手試下先!


這個亮澤定型魔髮球都係有朋友介紹,可以幫助撫平髮絲!



夏天背部總是有生粒粒的煩惱,這個皂可以去除背部粒粒問題~
家中那塊皂都就黎用完,HK$35一個就買左個試試佢先!


還有其他韓國及外國的藥妝產品,真係花多眼亂呀!



跟好友行一行已經一人買左一大籃戰利品啦~女人天生愛購物~是天性!
買到心頭好同平野真係超開心呀!





呢度就係我入手左既產品啦,大家想知好唔好用可以留言同我交流下架!




阿部藥粧搜羅日本當日地最新最愛歡迎的美妝產品到店,可以第一時間將好東西帶給大家,而且價錢仲是良心價格

睇完我已經的心水推介,心水清的你們都會留意出面都有其他地方出售某些產品,但係作為精明的消費者,我都幫大家格左價,呢度買真係最抵買!



限時讀者優惠

除左有實體店外,唔方便到店選購都可以Online Shopping,買滿HK$400仲有得免費送貨添~

多謝阿部藥妝提供折扣優惠俾我的讀者,由即日起至1031日,只要你們到 https://www.abucare.com/上購買任何產品,即可享受全單9折優惠!超抵!

阿部藥粧:https://www.abucare.com/
折扣碼:FingyanWing
使用期限:即日起至20171031
折扣額度:9
其他限制:每個註冊賬戶限用1



我睇下睇下都心思思又想買呀!
本身個價已經咁平,再9折真係勁平呀喂!大家快快把握優惠時間啦!



阿部藥妝

阿部藥粧將軍澳 POP WALK
地址:將軍澳唐俊街12號天晉匯一期1116A號鋪
營業時間:10:00 - 21:30
電話:(852) 3974 6025



是次活動阿部藥妝邀請出席


#雖然產品/療程是由品牌提供,但我是認真試用一段時間後才作出真心分享給大家作為參考!
因每個人的肌膚性質有所不同,在我身上使用是有效/出現不同反應,也不表示每人都一樣,所以不要麻木跟隨,購買前請自行作出判斷或向相專業人士查詢,也歡迎留言與我交流,多謝用心看到最尾!#


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言