2016年7月14日 星期四

|頭髮の享|3分鐘拯救染燙受損秀髮 ● Pantene 3 Minute Miracle護髮精華素

作為一個愛美的人,照顧臉蛋同時都喜歡為髮型搞搞新意思~
染髮電髮等都在所難免,如果同我一樣有染開頭髮的朋友都會知,頭髮到一段時間後就會出現布丁頭現象~
色差太強,好易又忍唔住去再補色,所以頭髮損傷及頭髮開叉的問題都經常發生!

最迎就收到一支仲未推出市面的護髮精華素,率先為大家做一做白老鼠,已經用了一星期左右,可以同大家報告一下啦!











Pantene 3 Minute Miracle護髮精華素
HK$47.9 / 180ml
















因為最近去幫朋友做DEMO相片的Model,為左做好呢份工,所以我都特地去重新染過頭髮,務求影出來的相片是美美的!
自知染髮是十分傷髮,加上我長期都留有一把長長的頭髮,頭髮長導致髮尾的位置營養不足而有開叉、乾旱及斷髮的問題!
















睇下髮尾,真係唔係好見得人!
我平時真係好去少去Salon,要剪髮時先會去一去~
工作加上Blogger的生活十分忙碌,自己的時間變得十分少,加上自己懶,平時只係用洗頭水就算數,莫講係Treatment,護髮素都唔係成日用!

















而全新推出的Pantene 3 Minute Miracle護髮精華素就以3分鐘修護3個月頭髮損傷作招徠,即管試下係咪咁神奇先!

















產品來自瑞士的奇蹟成份,包含雙重氨基精華和組氨酸、加上瑞士研發維他命原,質感輕盈好吸收,以3分鐘就能修護3個月頭髮損傷!
加上以突破性創新科技,鎖住兩倍精華,將有效成分迅速導入,立即修護頭髮重度損傷,獨特的雙重氨基精華和組氨酸可以深入髮芯,填補髮芯空洞,讓髮芯更強韌健康!內修護外柔亮,從根本改變髮質效果更持久!












金色的吱裝設計,非常吸晴!
產品上都印有製造日期,不過開封後最好盡快使用,以確保它的功效可以100%發揮!












吱咀大小適中,易於控制每次使用的份量!












每次都用大概11蚊銀左右份量就可以!












精華素呈白色Cream 狀,跟其他的護髮素質地差不好,比較企身,帶有淡淡的香味!












它的質地好幼滑,好易推開,可以在洗髮及護髮後,塗上耳下部份的頭髮上,等待3分鐘,之後用清水沖掉即可!
精華素滲透度高,好快就可以滲透至髮芯,而且清爽不黏膩,夏天潮濕天氣用一D負擔都冇,好輕盈!
















已經連續使用了產品7天,使用前的頭髮乾旱打結毛燥樣樣齊,看上去好似冇哂生氣咁!
















7天後,頭髮開始順服起來,摸上手變得滑滑的,而且易梳不打結,副有光澤感的女神光環終於從現啦!連男朋友都不禁摸多我2下頭仔!哈哈!(拍手)

總結:
這支平民頭髮產品真不錯,只是四十多元,就有神奇的3分鐘修護功效~
以後做Treatment都唔洗去Salon坐咁耐,安坐家中都可以快速為頭髮護理一下,真的不錯耶!

















<評分>
平時用的護髮產品 VS Pantene 3 Minute Miracle護髮精華素
瞬效度:★☆☆☆ VS ★★★☆
輕盈度:★★☆☆ VS ★★★☆
持久度:★☆☆☆ VS ★★★★


Pantene


產品及資料由P&G提供


#雖然產品/療程是由品牌提供,但我是認真試用一段時間後才作出真心分享給大家作為參考!
因每個人的肌膚性質有所不同,在我身上使用是有效/出現不同反應,也不表示每人都一樣,所以不要麻木跟隨,購買前請自行作出判斷或向相專業人士查詢,也歡迎留言與我交流,多謝用心看到最尾!#


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言