2016年7月24日 星期日

|保健の享|增強身體抵抗力 ● 感冒X配方 COLD-FX

經常出入冷氣地方溫差大,真係抵抗力D都好容易病到~
因為近日都經常要趕文至零晨時份先去訓覺,睡眠時間不足,抵抗力真係大大降低,剛過去的一星期就處於作病的狀況,喉嚨痛頭痛都出哂黎,成個人冇哂心機!

因為唔想食藥的關係,而頭痛都係陣痛了幾天,無計可施之下,就記起早前收到品牌送來的感冒X配方 COLD-FX」,終於有機會可以一試!













感冒X配方 COLD-FX
早前也曾試過同一公司推出的免疫X配方 DRINK-FX」!
分享文回顧:http://goo.gl/txNPhv












感冒X配方由西洋參(即花旗參)提煉而成,內含豐富人參多醣~
人參多醣能提升身體抵抗力,預防傷風!

「感冒 X 配方® 保證:
源自加拿大科研及於當地製造
由北美西洋參提煉,純天然成份
減低感染風險達 89%
不含西藥,無副作用
有效增強免疫力,預防傷風及舒緩感冒症狀
透過「生化印記」(ChemBioPrint註冊專利程式,確保每一批產品質的一致

一樽有60粒,每日早晚服用一粒,在未發病時用作預防或傷風感冒初起時服用,效果最佳!



















每樽都有密封的包裝,扭開樽口還有密封的錫紙封口,有效保持產品新鮮及衛生!













它是膠囊的藥丸,但它並不是藥,不含西藥,無副作用,全天然的成份,也不過導致昏昏欲睡的感覺!



















而產品除了樽身的包裝,還推出了一排排的的18粒包裝!



















更輕便,可以隨身攜帶外出旅行都無問題!













而產品的包裝印有有效日期,可以檢查一下過期沒有才食用,更加安心!

總結:
前文提到我剛過去一星期作病,一陣一陣的頭痛真係非常影響我的日常工作~
因為頭痛是一陣陣,又不想經常依賴止痛藥或感冒藥>_
因為坊間的感冒藥會有睡意,食到成個人好攰好眼訓,成個人冇哂動力添~

在無可施情況下就一於試試它,點知效果真係好好,早上食左一粒之後就冇再頭痛過,連續食左2-3天,宜家作病的情況已經好返好多,醫生都唔洗睇添

所以今次真係真心推介,平時無病無痛食都得,但係食左都唔會太睇唔到佢個效果,今次真係係作病時食,情況大大改善左!



















產品於全線萬寧獨家發







產品及資料由品牌提供


#雖然產品/療程是由品牌提供,但我是認真試用一段時間後才作出真心分享給大家作為參考!
因每個人的肌膚性質有所不同,在我身上使用是有效/出現不同反應,也不表示每人都一樣,所以不要麻木跟隨,購買前請自行作出判斷或向相專業人士查詢,也歡迎留言與我交流,多謝用心看到最尾!#


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言