2016年5月4日 星期三

|試食の享| 女人補氣血恩物 ● 扶正氣 山東阿膠

由細到大都覺得呢個世界好唔公平,女人天職就要生BB
女人又要受每次經期的痛楚,男人永遠都了解唔到呢種痛,仲要係每月一次,真係咪話唔麻煩~
因為生成係女人就無得怨,倒不如做個開開心心的女人,積極面對啦!

正因為女人一生人都要經歷無數次經痛,每次都流失不少血~
在中醫角度來說,女性大多數都屬於寒底,所以現今的女性大數都有氣血不足容易出現踎低見暈、手腳冰冷、月事不調等血虛症狀!

當然,我也有呢個問題啦!
早前就收到一盒女性恩物,我講的唔係M巾,而係補氣血的補充劑!
 
扶正氣 山東阿膠
HK$799 / 1盒(180粒)
産品是由香港製造,GMP藥廠認證,香港人食香港岀品的産品特別安心!
鐵盒的包裝,表面寫上阿膠兩字!
而鐵盒背面印有産品資料、成份、營養標籤及産品有效日期等資料,清晰易明!
打開鐵盒就有一層雪梨紙,包著産品!
一盒有180粒,一排有十粒,共有18排~


而産品包裝就好原封錫紙包裝~

每排底部都印有産品有效日期,就無左原盒包裝就唔洗怕唔記得日子!

官方建議的食用方法有兩種:
1. 保健:可以每日兩次,每次三粒
2. 體虛:可以每日兩次,每次四粒

密封的錫紙包裝可確保産品的新鮮度,食用時才刺穿錫紙取出藥丸,方便又衛生!

而藥丸是採用透明膠囊,內含淡粉色的藥粉!
而產品特意添加紅菜頭,運用山東優質水源研製阿膠,分子體積小於5000,蘊含小分子肽,人體更易吸收,有效增加紅血球、血小板水平,激活造血細胞,促進造血功能,特別適合血虛人士服用!


總結:
我本身都有經痛及手腳冰冷的問題,每個月總會有幾日唔舒服,試過痛到做唔到野冇哂胃口
連續食用了三星期多,最近一次的經痛都有所改善,冇之前咁唔舒服,希望一直服用,經痛唔再跟住我啦!
阿膠真係女士的恩物,補充血氣不單改善女士常見的氣虛血虛問題,血氣運行,臉色自然都會紅潤D啦!




產品於全線萬寧有售


華人藥業


產品及資料由華人藥業提供


#雖然產品/療程是由品牌提供,但我是認真試用一段時間後才作出真心分享給大家作為參考!
因每個人的肌膚性質有所不同,在我身上使用是有效/出現不同反應,也不表示每人都一樣,所以不要麻木跟隨,購買前請自行作出判斷或向相專業人士查詢,也歡迎留言與我交流,多謝用心看到最尾!#


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言