2016年5月31日 星期二

|吃喝の享|豪不顧忌任食燒肉 ● 燒魂

放題的食店大多是以量取勝,食物質素只會排第二~
我是不折不拉的哈日族,除左魚生壽司之外,日式燒肉也是我所喜愛的~
心血來潮想吃燒肉,又唔想顧慮太多價錢問題,就選一間放題為主的食店光顧,就來到位於尖沙咀「燒魂」!
它的收費是分時段,平日、星期五六日及公眾假期的價錢都有所不同!
而我就在星期日6-8pm時段光顧,價錢HK$258一位另有加一服務費!
一進店就擺滿日式的擺設~
店內大部份都是卡位為主,而天花就設有抽風系統,所以店內沒有焗促感,感覺時尚整潔!
我們就安排坐在卡位,真係已經好肚餓,就開始點菜啦~
跟平時的放題沒太大分別,有不同的點菜單,款式原來有很多,除了燒肉外,平時日本料理放題食到的款式通通都有得食!
唯一的問題就是這裡是任食,但不是任飲的,每人只包一罐飲品,如果要多叫就要另外計錢啦!
先來一盤刺身,以冰鎮墊底,保持刺身一定的溫度!
吞拿魚刺身好厚身,好鮮味!
而三文魚刺身都好新鮮,一點雪味都沒有,啖啖肉!

香草牛油粟米粒
每次放題都必叫的,粟米粒好甜!

炸物/天婦羅
點了幾款天婦羅及炸物,仲跟埋天婦羅汁~
炸粉不算太厚,不錯!

田舍辛辣魷魚鬚
出奇地好味的一碟魷魚鬚,醬汁好惹味,不太咸,而上面還有灑上熟蒜粒,好香!
而魷魚鬚好爽口彈牙!

南瓜忌廉湯
好少可放題會飲到南瓜湯,就即管試下!
南瓜湯比想像仲普通,南瓜味不算香甜,味道只屬尚可,還可以吧!

創作及火灸壽司
我們點了幾款,分別有水蜜桃花之戀、黑松露鮮帶子、黑椒蒜香和牛及汁燒帶子!
每款都好好味,好特別,而我最喜歡水蜜桃花之戀,清甜的水果配上鮮美的三文魚,口感豐富之餘,味覺都有另一番感覺!

凱撒沙津
因為知道食燒肉比較油膩,所以就叫左碗沙律,沙律菜好爽甜新鮮,混合沙律醬一齊食好開胃!
之後就到重點啦~
食燒肉又點可以唔叫肉呢~當然就點我地至愛的牛類,款式都幾多!
分別有黑毛霜降和牛、汁燒安格斯一口牛、黑椒一口牛肋肉、青檸蒜味牛舌、薄切牛舌、蔥蒜醬油牛肋肉、原切牛舌、熊本一口和牛及牛裡肌!
其實每款都好好食,好香牛味,不過最特別喜歡的就是黑毛霜降和牛及汁燒安格斯一口牛,肉質好嫩,燒至7-8成左右都唔會UN,咬開肉汁都湧出來,好正!
而牛舌好爽口,不過要好好控制火喉,如果燒過龍就好易變UN了!
除了燒肉外,還有蔬菜類!
翠玉瓜、有機白磨菇及一口甘薯,沒有特別的調味料,但燒過後不錯!
仲有海鮮添~可惜當日的香草牛油帆立貝賣哂,所以無緣一試了~
其他海蝦及日本小玉貝不錯,不過小玉貝就比較細小!
而肉類還有雞及豬選擇,款式都幾多~
有不同口味的醃料,黑椒口味特別惹味!
最後,職員特別廣播如果當日最快Upload相片上Facebook的頭5位,就可以得到呢碗限量的焦糖燉蛋,當然我都唔執輸嬴到一碗返黎~
不過焦糖燉蛋就唔似一般食到的,質感似日式蒸蛋多D!


後記:
日本料理放題就間唔時食,燒肉放題真係第一次食!
想不到不只各款燒肉,連其他日式料理刺身炸物小食等都一應俱全!
一次過滿足哂幾個願望,加上食物質素及燒肉的質素完全唔比單點的食店差,唔想下下計住計住,真係唔錯的選擇!

燒魂
地址:尖沙咀漆咸道南57-59號金馬倫中心2
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言