2016年5月17日 星期二

|吃喝の享|秘密驚喜廚房 ● Luxury

話說我們一班女仔朋友中有一位生日,其中一位姊妹就提議到有人推介的一間私房菜跟她慶祝~
看過餐牌後覺得價錢好合理,於是就著手訂位及點餐~
因為私房菜的意思就是不會接Walk In 的客人,訂了位訂了餐,那邊的大廚就會預先預備定所需食材!

這天終於來到了~
Luxury就位於佐敦柯士甸道,正正就是我公司附近,超方便呀!
需要在這裡工作多年,唔講真係唔知呢度原來有間私房菜!
來到門口一個招牌都沒有,只靠著街號才找到,按門聆時才有點猶疑,幸好沒有去錯地方!
餐廳入面不算很大,但座位之間好闊落,枱與枱之間都相隔一定的距離,所以唔怕跟朋友傾密計,私穩度高!
一進店就看到好多相片,估計應該是這裡大廚過往參與比賽是的相片,可見私房菜的大廚廚藝也應該十分了得!
開放式的廚房就看到大廚正在準備客人的餐單!
私房菜的裝飾擺設簡約務實!
齊人就可以準備開餐啦!

未開始之前,先奉上自家烤焗的麵包,分別有香草、洋蔥、墨汁芝士口味,配上千島醬及牛油!
上碟時微暖,表面烤焗得好香脆,最特別就是墨汁芝士口味,配上自家製的千島醬好味!

Starter: 白松露油凱撒沙律配煙三文魚
上碟以一個大的不誘鋼大碗上碟,看似是一班人食的份量,原來卻是一人的份量,份量都幾多!
碟上奉上沙津醬,可以自己倒幾多就倒幾多,混和一齊食用!
煙三文魚好鮮味,上面有少量黑松露多士脆粒及芝士片,沙律菜爽口鮮甜,口感好豐富,而中間帶有點點松露香,跟微酸沙律醬好夾好開胃!

Soup: 意大利黑松露野菌忌廉湯
這是我最期待的黑松露野菌忌廉湯,上碟時已經聞到好香濃的黑松露味~
上面擺放了一條多脆的多士,少少的份量沾著湯一齊食用,好正!
而湯上面淋上少量忌廉,微微搞伴,熱騰騰的黑松露野菌忌廉湯飲落超香濃,而野菌也打成溶混和在湯入面,超好味,真想來多一客!

First Main: 北海道帶子龍蝦汁意大利飯
好喜歡意大利飯的口感,口感有點黏,又有咬口,所以就點了First Main唯一的意大利飯!

意大利飯上面有一隻比平時食到大的帶子,好吸睛!
大廚將帶子表面微微煎香,有點金黃,而咬開中間是半生熟的刺身口感,帶子本身新鮮,好易咬開,一隻帶子有兩種口感真係好特別,正!
而意大利飯軟硬度適中,以龍蝦汁來煮的意大利飯,每口都充滿龍蝦汁的香味,咸度適中,而且份量唔會太多,可以留肚食埋後面的菜式!

Main: 慢煮香脆黃油雞卷釀海蝦黑松露雞汁
碟子比較大,中間放著的就是今日的主菜!
黃油雞卷好特別,原隻雞腿中間釀左黑松露及海蝦溶,還有薯蓉及其他配菜,明顯事前功夫比就咁煎牛扒花更多時間!
黃油雞青面煎至金黃色,雞腿質鮮嫩易咬開,配上雞汁一齊食用口感豐富又惹味!

Dessert: 朱古力世界
身為一個朱古力控就當然點朱古力甜品啦!
三款甜點除了Brownie之外,其他都是大廚自家製的!
Brownie好重朱古力味,不過個人黎講就不太喜歡Brownie的濕笠質感,普普通通!
朱古力雪糕口感比街買更有質感,不過好快就會溶掉,要盡快食用!
而心太軟味道好香濃,不過可惜火喉控制得不夠,有點過熟,所以軟心流心不算太多,如果可以多D流心就更好!


後記:
用餐時間比平時的長一點,一面傾計一面等上菜,氣氛環境都好舒服!
叫齊5道菜都只係HK$450,可以因應自己的食量減少1道,價錢更便宜!
不用HK$500一位就可以有一個咁好的環境以及食物整體都很不錯,好岩情侶約會談心/幾位一齊黎聚會,沒有用餐時間,可以慢慢傾慢慢食,不錯!
下次會帶男友再來!



Luxury
地址:尖沙咀柯士甸道114-116號地下
 
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言