2019年11月20日 星期三

|護膚の享|讓肌膚口一吃牛油果 ❦ Kiehl's牛油果保濕注養面膜


牛油果近年被一眾追求健康飲食的人士追捧,因為它營養價值高,對身體百利而無一害,唔單止有好高的食用價值,用來外敷對肌膚也有很高的護膚價值!

Kiehl's最近就襯呢個秋冬季推出左牛油果系列,分別有牛油果保濕注養面膜同埋牛油果眼霜,成份天然保濕抗氧,敏感肌也可以安心使用!


牛油果保濕注養面膜
HK$350 / 100g


它們選最天然優質來自美國種植牛油果,採用新鮮的牛油果肉,進行壓碎同精密處理,同時揉合高濃度牛油果精華、牛油果油及月見草油,富含豐富奧米加成份,能即時為肌膚鎖緊水份,滋養保濕;

同時有效強化肌膚屏障,令肌膚細緻柔滑,感覺煥活清新,比新鮮牛油果帶來更有效的滋潤和保濕功效!



打開面膜就好似牛油果果醬咁,呈綠色的果醬質地,就好似新鮮的牛油果肉一樣~


質感比較厚身,可以完全覆蓋肌膚!



以手指沾出適量面膜,並於指尖間暖和,於肌膚敷上一層厚而均勻的面膜,避開眼部位置~



等待15分鐘後以打圈手勢用清水洗淨,再輕輕印乾臉龐即可,建議每星期可以使用2-3次!


除此之外,佢地仲推出左個限量版面膜按摩刷,牛油果咁既樣,好Cute呀!


敷完個牛油果面膜也可以配合這個按摩刷,沾濕按摩刷毛,喺面部由內至外打圈按摩,令肌膚全面吸收營養~

可以見到按摩刷的刷毛幼細,凹凸剪裁可以有效洗淨面膜同時去除臉上老化角質,仲可以按摩臉部,可以加強肌膚吸收效果!

平時都可以配合潔面產品,特別喺鼻翼兩側、T字位同唇角位加強按摩,幫助去除污垢同老化角質!


敷完呢個牛油果面膜之後,肌膚都即時回復水潤有光澤,肌膚飽滿,連續使用效果更加持久明顯!


牛油果眼霜
HK$280 / 14ml ; HK$470 / 28ml



它主蘊含牛油果油β-胡蘿蔔素及乳木果油,有助補充肌膚的天然水分,具抗氧化功效,可令膚質回復柔滑,改善乾燥狀況,不含色素及香料~


眼霜的質地呈乳液狀,可緊貼眼底,溫和滋潤眼部幼嫩肌膚,同時經眼科專家及皮膚科醫生測試,高效天然成分為敏感的眼部肌膚提供溫和滋潤!





取適量塗抹於眼周,眼霜的質地柔滑易推,塗抹開之後唔會太過黏膩,夠哂滋眼底脆,連續用了一段時間都唔會有起粒粒問題!


呢個秋冬有左呢2件法寶,就可以保持肌膚水潤亮澤啦!



了解更多:https://bit.ly/35zgc2d


Kiehl's


@Kiehlshk
#KiehlsHK #KiehlsLovesAvocado #AvocaDUO
#一日一牛油果 #肌膚superfood


是次產品及資料由Kiehl's提供

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助,或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言