2019年11月10日 星期日

|護膚の享|層層遞進重建肌膚水分系統 ➥ ORLANE 超效水凝雙重修護面霜


最近天氣變得異常乾燥,明明已經轉用了全系列的保濕產品,肌膚水份都好似維持得唔係好耐,鎖水度唔夠,好似用極都徒勞無功~

其實保養品滲透度唔夠高,只停留於肌膚表面,唔單止去唔到肌膚底層,表面的護膚品仲好快被蒸發掉,搽左好似冇搽咁,真係浪費時間同金錢呀!

最近用上來自法國抗齡專家ORLANE全新推出的超效水凝雙重修護面霜主要針對肌膚脂質的增生及運作,從而修復水循環系統,令肌膚層層得到保濕滋潤,回復潤澤柔滑及細緻!


ORLANE 超效水凝雙重修護面霜
HK$1,480 / 50ml


ORLANE 超效水凝雙重修護面霜蘊含透明質酸、天然乳木果油複合物及B21 植物能量複合物等主要成分,能夠修復及鞏固脂質生產和運作,保持肌膚最佳狀態,呈現健康潤澤肌!


產品由法國製造,面霜的質地呈白色乳霜狀~



質感柔滑,延伸性高,塗抹開有一定滋潤度,但唔會好黏膩~


這款面霜可以早晚使用,可以用於潔面及精華後使用,配合同品牌的超效水凝精華素效果會更佳~


塗抹均勻於面部及頸部即可!



連續用了2-3星期,可以為肌膚補水鎖水,足夠滋潤肌膚,穩定肌膚的水份度,肌膚也顯得有光澤,毛孔也續步慢慢變得細緻~

當中的B21 植物能量複合物可以提供肌膚所需的21種氨基酸,可以改善細胞質素,延遲衰老跡象及提升緊緻度!

它的性質溫和,好適合乾燥/敏感肌人士使用,早上起來上妝都特別貼服,想保濕之餘同時抗衰老,這盒面霜真係唔可以錯過!





ORLANE


#orlanehk #抗齡專家 #激活脂質 #重張建水循環


是次產品及資料由ORLANE提供


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助,或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言