2019年11月12日 星期二

|化妝の享|快速打造水潤無瑕底妝 ✨ Lancôme 瞬白亮肌雙效遮瑕氣墊粉底組合


每朝早都想爭取時間瞓多幾個字,化妝的時間唯有要縮短一D,所以我特別喜歡用Cushion粉餅,輕輕拍幾拍就可以提亮均勻膚色~


雖然Cushion粉餅係好方便,但係遮瑕度唔夠,遇上唔夠瞓有黑眼圈或者瑕疵部位就真係唔太夠,最近Lancôme最近推出左升級版瞬白亮肌雙效遮瑕氣墊粉底組合BLANC EXPERT CUSHION URBAN DUO PALETTE 同埋 升級版瞬白亮肌氣墊粉底BLANC EXPERT CUSHION就可以解決我以上的煩惱!



BLANC EXPERT CUSHION URBAN DUO PALETTE
升級版瞬白亮肌雙效遮瑕氣墊粉底組合
建議零售價:HK$435

這個二合一遮瑕氣墊粉底組合是兼顧上妝及遮瑕便攜式的粉餅,最特是加入遮瑕膏,以原裝Blanc Expert Cushion為基礎,加配柔滑遮瑕膏,發揮雙重功效,隨時隨地防護及修飾肌膚~

白色的奢華纖薄粉盒上面有玫瑰標誌,設計優雅高貴,粉餅輕巧方便攜帶!




內附水滴形的雙面粉撲,在頂端是絨面質地的,專為黑眼圈細緻遮瑕而設,而其他部份是Ruby-cell可以大面積抹上粉底液!





Lancôme的粉底一向都口碑好好,它特別加入保濕成份,化妝同時為肌膚深層保濕,同時保護肌膚免受都市環境侵害~

而下方的柔滑遮瑕膏是針對性修正黑眼圈及其他瑕疵的部位!


運用附送的水滴形粉撲,一按一拍,可以隨時隨地上妝同時遮瑕,就算唔夠時間在家化妝,帶埋出街利用搭車時間上妝都唔洗5分鐘就已經打造好一個水潤無瑕底妝,補妝也十分方便!




遮瑕膏主要是遮黑眼圈同埋鼻翼位的泛紅位置,尖端的設計更可以精準點印在重點要遮瑕的部位,十分方便!


整體妝感好透薄自然,而且唔乾好水潤,新加入遮瑕膏可以重點為我的瑕疵位置遮瑕,簡單快捷就可以到打造水潤無瑕底妝,超正呀!

可以睇到用前及用後臉色真係好左好多,均勻膚色,遮瑕效果都唔錯!


BLANC EXPERT CUSHION
締造明亮光彩的保濕氣墊粉底
建議零售價:HK$290

BLANC EXPERT CUSHION CASE
限量版升級版瞬白亮肌氣墊粉盒
建議零售價:HK$100


另外品牌也推出升級版Blanc Expert Cushion,也特別推出限量版氣墊粉盒,玫瑰金色好靚呀!

這款氣墊粉底專為均勻膚色而研製,同時為肌膚深層保濕,能為肌膚24小時保濕,賦予肌膚健康明亮的自然神采!


而它蘊含抗污染及抗氧化成分,配合SPF36防曬功效,形成對抗環境侵害的防護罩,令肌膚水潤飽滿,從而發揮保護功能,化妝同時護膚,日復日使用,膚質變得細緻,瑕疵得以減淡!


成日覺得用Cushion粉餅會令肌膚好乾的朋友,以上兩款的Cushion一定要入手~作為乾肌的我在這個秋冬天用上感覺十分良好,持妝度好好而且唔會令肌膚變得好乾,價錢也算合理,十分推介!



Lancôme

#LancomeHK #BlancExpert #CushionUrbanDuoPalette

是次產品及資料由Lancôme提供

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助,或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言