2017年9月1日 星期五

|美容儀器の享|首創美睫隨手小風筒 ● EMAY PLUS 雙效睫毛吹風筆【送禮】

眼睛是靈魂之窗,不論在護膚及化妝上都花不少心機,一個完美的妝容又點可以少左眼妝~眼妝可能是整體花最耐時間的一項!

而眼妝除了眼影用色配搭外,眼睫毛都十分重要,夾到太陽花咁先至最完美!
對於我黎講,就算唔畫眼線都要塗睫毛液,因為天生睫毛比較長及濃密,所以就算有時用左睫毛液,都會因為太重成日搞到睫毛Drop哂落黎,好沮喪耶~


最近我就收到一個小法寶,就是EMAY PLUS 雙效睫毛吹風筆,睫毛都要用風筒?!急不及待要測試一下,順手同大家Review夠竟有幾特別啦!


EMAY PLUS 雙效睫毛吹風筆 Air-Lash Curler
HK$299@

它是一款能吹出暖風清涼風的美睫吹風筆,又被我俗稱為美睫小風筒

暖風可快速風乾睫毛膏達致定型效果,分隔睫毛以防止睫毛結塊,而清涼風能溫柔呵護假眼睫毛,避免假睫毛因熱風傷害而脫落!


 它備有兩款顏色,一黑一白,各有風格~
而美睫吹風筆外型十分輕巧,只係比睫毛膏大一點,就算拎埋出街/帶去旅行用都唔會造成負擔!




購買日起計,保留此標籤就有一年保養,小小美容家電也受到保障,買得安心!


包裝也十分輕巧,內附中英文說明書!


說明書也有詳細解說如何使用~真假睫毛都可以用得到!


除了主機身外,內有少量配件:
-      機身蓋
-      矽膠刷頭(上眼睫毛用)
-      矽膠刷頭(下眼睫毛用)
-      USB充電線




兩款矽膠刷頭分別用於上/下睫毛,採用了柔軟矽膠材質,不會對眼周造成傷害~


而主機身上只有一個開關及切換暖風及清涼風的按鈕,十分簡單易用~
暖風是顯示橙黃色指示燈,而清涼風是顯示藍色指示燈!


而充電只需要用大眾化的USB充電即可,充電需時4-5小時,充一次可以連續使用40分鐘,十分方便!



這支美睫吹風筆可以用於真及假眼睫毛上,因為比較少貼假眼睫毛,今次就先試試真睫毛用左個效果會係點先~

以往都是用睫毛夾先夾翹眼睫毛先塗上睫毛液,宜家只需要直接塗上睫毛液!


開著暖風,先用比較密齒的一邊~





以暖風吹乾睫毛液之餘,可以順著方向,向上卷翹,以熱力將睫毛卷曲,同時防止睫毛結塊!




著轉換清涼風,轉換另一邊比較疏的刷頭,以同一動作,作定型之用!


而想順手掃埋下眼睫毛,可以轉換另一個專供下眼睫毛專用的矽膠刷頭~


以同一方式整理下眼睫毛~以上處理過程好快,幾分鐘都唔洗可完成~




完成後,睫毛都根根分明咁向上翹,刷頭可以順手梳順睫毛,防止結塊情況~


將眼睫毛卷到好似太陽花咁,對眼都即時精靈哂呀(好美呀!)
如果打算戴假眼睫毛,同樣都可以用到,可以用清涼風黎吹乾假眼睫毛膠水,仲可以重覆塗上睫毛液,以暖風將真假眼睫毛黏在一起!真係太方便啦!



總結:
一直都有用開電熱的睫毛器,不過它的只有熱力,而且溫度可能太高傷到眼周肌膚,而這支美睫吹風筆的暖風最高只有53度,太太減低對眼周的負擔~
再者,除了暖風仲有清涼風,輕巧易用,將睫毛打造太陽花般的美睫就話都冇咁易啦!




【送禮預告】
有好野更係要同我的讀者分享啦!
如果想免費得到呢支美睫小法寶,就記得留意我Facebook Page 同 IG 更新,好快就公佈啦!多謝支持 :)





EMAY PLUS
Instagram: @EMAYPLUS


是次產品及資料由EMAY PLUS邀請及提供



#雖然產品/療程是由品牌提供,但我是認真試用一段時間後才作出真心分享給大家作為參考!
因每個人的肌膚性質有所不同,在我身上使用是有效/出現不同反應,也不表示每人都一樣,所以不要麻木跟隨,購買前請自行作出判斷或向相專業人士查詢,也歡迎留言與我交流,多謝用心看到最尾!#


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言