2018年8月19日 星期日

|化妝の享|締造無拘無束的零瑕妝容 ● Lancôme極致持妝輕透粉底液


各位女生對底妝的要求愈來愈高,又要夠貼薄,又要有遮瑕度,持妝度又要夠耐,最好就有埋護膚防曬功效啦~
以上咁多個願望,唔洗只係幻想啦~我最近用左Lancôme全新推出的極致持妝輕透粉底真係做到以上功效!


LA BASE PRO妝前柔滑隔離霜
HK$320 / 25ml

化妝之前梗係要打返個底,不但可以改善膚色,提升肌膚光澤感,仲可以提高粉底的貼服及持妝度~


La Base Pro妝前柔滑隔離霜獨有Elasto-Smooth™科技有效地折射光線,能修飾幼紋,毛孔及瑕疵,營造出完美幼滑之肌膚,令粉底更持久貼服,適合所有肌膚使用~


採用按壓式泵裝,方便衛生~



隔離霜呈透明Gel,質輕盈柔滑,不含油份,推開之後瞬間轉成啞緻的效果~


單獨使用也可以,用法簡易,清爽不黏稠,可以有效控制肌膚的油份,油光滿面Bye Bye,令膚色有所改善添!


Lancôme Teint Idole Ultra Wear
極致持妝輕透粉底
HK$390 / 30ml (12色調)

極致持妝輕透粉底液是全新配方專為亞洲女性而設,粉底質感透薄而持久水潤,半啞緻的亮澤妝效令它成為必備妝物,其完美覆蓋度和持久度,長達18小時,是打造零瑕透氣底妝必備之物~


磨沙的瓶身,配上黑色,頂端有金色高質的品牌Logo,成個感覺好優雅高貴!

粉底結合完美覆蓋度和持久度,塑造自然素顏妝容,而它的配方按亞洲肌膚經重新研製,蘊含揮發性粒子,使粉底清爽潤澤~
當中的吸油成分幫助吸收油脂,猶如海綿般鎖住油分,令肌膚柔滑細嫩,具備SPF38 / PA + + +防曬系數日常辦公室上班的OL都已經足夠!


它備有12個色調,是亞女生常用的膚色色調總有一款岩你~
我收是B-01B0-04色號,一深一淺更易打造出立體妝容!


同樣,採用按壓式泵裝,方便衛生,泵出適當的份量,不會做成浪費~


粉底的質地好水感,延伸性好高,塗抹均勻後覺得十分輕盈透薄,沒有焗促笠痴痴的感覺~




今次測試我用了手指上臉的,塗抹全臉只用1泵半份量左右就足球~




上左半臉俾大家睇下個分別,膚色即時調整過來,膚色不勻及有D微絲血管的問題都改善了!


淨係上粉底都有啞緻妝感的效果,唔會太油膩~
至於遮瑕度屬中等,有輕微的暗瘡印都可以一一遮掉~



呢支粉底真係好有驚喜呀~好貼好薄,配合埋打底霜持久度真係唔錯,粉底亦都冇因為時間而有氧化情況,連毛孔及輕微瑕疵都可以遮得到,肌膚仲可以透氣,妝感好輕盈無負擔!

唔好睇佢大牌子,但都只係3百多元一支,真心合理,所以我都得推介!



是次產品及資料由Lancôme提供


#雖然產品/療程是由品牌提供,但我是認真試用一段時間後才作出真心分享給大家作為參考!
因每個人的肌膚性質有所不同,在我身上使用是有效/出現不同反應,也不表示每人都一樣,所以不要麻木跟隨,購買前請自行作出判斷或向相專業人士查詢,也歡迎留言與我交流,多謝用心看到最尾!#


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言