2018年9月14日 星期五

|生活の享|天然芳香滿屋 ● Lenor衣物清香珠

香港地少人多,大家的住屋一定比不上外國的大,就連基本日常洗衫,搵個地方晾衫都唔係咁易~

一家四口大家每天都會穿上唔同的衣物,基本上我媽媽每天都要開機洗衫,衣物眾多,沒有足夠的空間去晾衫,衣物難以晾乾之餘,如果遇上潮濕的天氣情況更加慘,衣物久久唔乾,仲可以引起噏味,真係令人好煩惱!


作為哈日族的我,最近就留意到No.1衣物護理品牌 Lenor全新推出的衣物清香珠已經黎到香港啦~佢係日本已經賣到成行成市,好多日本人太愛的衣物持久清香的秘密武器,就立即帶左返屋企俾媽媽試下用啦!衣物香香我都是受惠者之一嘛~嘻嘻!


這款衣物清香珠備有三款不同香氣,晨曦玫瑰、清晨草木馥鬱野莓而今次收到的是晨曦玫瑰清晨草木,兩款氣味真係未開封已經聞到陣陣優香~

Lenor 衣物清香珠蘊含獨家的鎖香膠囊科技,經摩擦後便能釋放出香味,令衣物保持長達12個星期的清爽香氣






清晨草木集合左蘋果梨、茉莉、山谷百合和香草等氣息~





它使用的方便都好簡單,可以按返清洗衣服的比例,用返佢個蓋來量度份量,再
洗衫時候撒入洗衣機滾筒,配合洗衣液洗衣粉使用!





晨曦玫瑰混合了多種迷人花果香,包括:柑橘、槴子花、夜來香、白麝香等,還有典雅芳香的玫瑰,香氣怡人,香氣比較濃一點!





這款Lenor 衣物清香珠不含漂白劑、柔軟劑或螢光劑適用各類衣物材質,安全成分又唔怕傷到衣物的材質!


第一次用上它洗衫,開機之後就成間屋都瀰漫著天然是花香,而我就比較喜歡晨曦玫瑰,最近連香水都唔洗噴,因為衣物都自己散發住陣陣的芳香,就算遇上GYM大汗淋漓/同朋友食完韓燒夏天流汗都唔怕,因為它可以令衣物清香長達12星期

使用方法簡單,而唔洗改變到洗衫時的程序及習慣,最重要成份天然,真係居家必備的好物,難怪咁多日本人喜愛!



Lenor衣物清香珠 HK$79.9 / 520ml


優惠情報
依家部份零售點仲有限時限量嘅 HK$10 優惠
立即登入領取https://goo.gl/MyzCNq



香港官方零售點百佳、惠康、HKTVmall、AEON 

Lenor


是次產品及資料由Lenor提供


#雖然產品/療程是由品牌提供,但我是認真試用一段時間後才作出真心分享給大家作為參考!
因每個人的肌膚性質有所不同,在我身上使用是有效/出現不同反應,也不表示每人都一樣,所以不要麻木跟隨,購買前請自行作出判斷或向相專業人士查詢,也歡迎留言與我交流,多謝用心看到最尾!#


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言