2018年10月25日 星期四

|療程の享|初次試做背Facial夠竟好唔好? ● Amber Beauty背部美白去印護理

從前只會顧著臉蛋,直到開始籌備一生人一次的婚禮,開始四出尋找我的The One婚紗同要去拍婚照,穿上美美的婚紗後,發現有一個位置平時真係唔理,但係一著上婚紗就覺得好顯眼,我講既就係背脊啦~

婚紗晚裝少不免有性感的大露背款式,就發現原來背部一直係我忽略的護理部份,莫講話搽下Lotion,連沖涼都唔係點有接觸到~久而久之,背部就積聚都唔少污垢油脂,厚厚的角質導毛孔倒塞好易形成紅腫的粒粒,著起婚紗上黎真伙有礙觀瞻!

一直都好想處理一下背部的粒粒問題,直接收到Amber Beauty的邀請,當然二話不說立即去體驗試做一下它們的「透明質酸精華背部美白去印護理」 (簡稱Facial),夠竟好唔好呢?立刻同大家分享下啦!


Amber Beauty成立短短5年,已經係全港設立多間分店,是為全方位精品生活美容中心,採用天然用料,為客人1提供身心舒緩體驗及真誠貼心生活美容服務!

而今次我就黎到尖沙咀分店,位置於海港城附近,地點集中方便~


店內環境好舒服整潔,燈光柔和,予人可以真係Relax一下~


而在門外都設有休息的 Sofa 位置~



職員遞上一杯花茶,先稍作登記,準備開始接下來的療程~


在準備入房之前,可以將個人物品放到獨立的Locker,鎮匙可以由自己保管,可以安心享受接下來的療程!


獨立的房間空間感十足,私人度十足~


平時做背部療程大多用上果酸,但係果酸是比較刺激的成份,而且有部份人對果酸敏感,所以唔係人人岩做~
而今次療程,佢地就就左人人都接受得到的透明質酸精華為主去進行呢次背部Facial



整個背部Facial過程其實就跟做臉差唔多,由深層清潔、磨砂、爽膚、針清、精華導入及敷Mask真係一應俱全~
過程都好舒服,可以幫到平時唔係咁容易清潔的背部!


俾大家睇下前後對比,雖然粒粒唔算好多,不過做完呢個療程之後,紅腫的粒粒都有輕微減淡~

背部出粒粒原因有好多,除左角質層問題之外,中醫角度濕重/體內毒素積聚都會有所影響,所以想要白白滑滑的背部,除左注意定期去角質清潔之外,仲要保持飲食均衡及作息定時~


過左一個星期後來,背部的明顯粒粒同紅腫真係有所改善,只餘下少許輕的印印我的白滑背背準返來啦!

【首次體驗優惠】
大家都可以以首次體驗優惠價HK$288去體驗以上的療程,如果你都好似我咁在意背部的粒粒問題,又或者妳跟我一樣是準新娘在婚禮當日準備完美狀態示人,就唔好錯過啦!

Amber Beauty

是次療程及資料由Amber Beauty提供


#雖然產品/療程是由品牌提供,但我是認真試用一段時間後才作出真心分享給大家作為參考!
因每個人的肌膚性質有所不同,在我身上使用是有效/出現不同反應,也不表示每人都一樣,所以不要麻木跟隨,購買前請自行作出判斷或向相專業人士查詢,也歡迎留言與我交流,多謝用心看到最尾!#

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************


沒有留言:

張貼留言