2016年1月18日 星期一

|護膚の享|15分鐘內肌膚飲飽水 ● PONYBROWN冰山水庫保濕鎖水隱形面膜

面膜控終於又再分享敷面膜啦!YA HOOOO

如果有留意我的文章的話,都知道其實我真是一個不折不扣的面膜控,一日盡可能都一面膜,唔敷唔安樂,就算無時間都要敷Overnight Mask來代替!
當然最好就時15-20分鐘敷一片Paper Mask我就開心哂啦!

冬天天氣咁凍,濕咁乾,我家中的面膜真係時日如飛,好快就要去自行購買補給,沒辦法呀!因為我太愛敷面膜,而媽媽都跟我一樣日日敷,所以時不時都自己買不同的面膜黎試!

市面上的面膜真係太多,當選對一款好用又適合自己,而且價錢合理的話,我就會不斷回購!
早前就收到來自韓國品牌的保濕面膜,跟大家分享一下吧!
PONYBROWN 冰山水庫保濕鎖水隱形面膜
HK$168 / 10pcs

PONYBROWN 是韓國的品牌,是韓國街頭的人氣卡通人物旗下的支線,Ponybrown Plus主要生產包裝精美、成份天然的護膚品。除了面膜及護手霜外,品牌亦將計劃研發更多元化的產品

PONYBROWN隱形面膜分別有4款不同功效,分別有:
-      檜木水淨化清爽隱形面膜
-      發酵水明亮煥膚隱形面膜
-      冰山水庫保濕鎖水隱形面膜
-      ​​洋深層水抗皺修護隱形面膜

而最受我喜愛的當然是保濕面膜啦!
【冰山水庫保濕鎖水隱形面膜】能為皮膚注滿水份、強化保濕效果、讓肌膚變得水潤輕柔、含有豐富天然礦物質的阿爾卑斯山冰水保濕因子復合物以及五種植物萃取物等天然成份
粉藍色包裝好可愛!
一盒有10片,撕開封口,確保產品未被第三者打開過!
獨立包裝的包裝在背面底部印有面膜有效日期!
打開包裝取出面膜,面膜上附有好多好多精華,係咁滴,好Rich的精華!
面膜紙是採用高級蠶絲,好薄好透,好柔軟~
面膜剪裁是極貼面的設計,敷上之後透薄猶如隱形般~
好貼合面形,加上面膜紙上附有滿滿的精華,可以完全緊貼於面上!
敷約15-20分鐘後即可取下面膜~
大家可以看看面膜袋內的精華真係超多黎形容,用黎做導入都足夠有餘!
當然多出的精華就唔好浪費啦~按摩上面及頸部,有助肌膚吸收~
臉部即時變得水噹噹,柔軟透亮,飲飽水一樣~
肌膚水份度都提升不少,保濕效果真係好正!

總結:
已經用了一整盒的面膜,最長連續用了5晚~
保濕效果十分好,溫和不刺激,而且價錢合理,功效好明顯,精華量又多,真係一款不錯的保濕面膜!正!

PONYBROWN
銷售點:莎莎及 C!ty'super 全線分店、Ponybrown 網店有售


產品及資料由PONYBROWN提供


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。

**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
E-mail : 
fingyan.wing@gmail.com fingyanwing.makeup@gmail.com
Facebook : 
www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言