2016年1月25日 星期一

|化妝の享|不沾手快上手妝容 ● 韓國OSÈQUE 彩妝品

認識我的朋友都知道,平時的我真係好少化妝,無他既一個字:懶!(偷笑)
所以我多數選擇的粉底都是以多功能為主,所以BB Cream / CC Cream / BB Cushion一向都是我的心頭好!

不時真係不能不讚嘆人類的智慧及頭腦,永遠都有估不到的新玩意~
早前就收到一支轆轆粉底同埋一支好特的睫毛膏又好玩又好用,就等我分享一下啦!

品牌的產品都是有透明膠封口,確保產品是第一手全新產品~

第一件先介紹粉底產品啦~
OSÈQUE HIGH-END TOUCH
寶石光彩立體轆轆粉底SPF34 PA++
HK$160/30ml

來自韓國的品牌OSÈQUE擁有多款革新產品,推出市面後均引起不少迴響,其中皇牌產品寶石光彩立體轆轆粉底HIGH-END TOUCH SPF34 PA++,以革命性滾輪設計,結合化妝掃與粉底,打破舊有底妝程序,極速上妝、省時方便,更可節省化妝袋空間,非常適合現今忙碌的都市女性!

產品分別有21 Light Beige亮白及23 Natural Beige 自然色選擇,比較適合亞洲人的膚色,如果膚色較黑的話就未必合用了!
而我收到的是23 Natural Beige 自然色~

產品特點:
-    配方能有效抑制油脂,保持肌膚水油平衡,不易浮粉
-    抗菌滾輪設計,清爽不粘膩
-    上妝效果自然、服貼、持久
-    保養精華成份,用後水潤亮澤
-    有效遮蓋黑眼圈、幼紋等瑕疵
產品包裝及產品的底部都印有產品有效日期,文字的黑色的,要比較細心才可以看到!
話到明係轆轆粉底,梗係有轆轆啦!
產品配合抗菌滾輪設計,為用家帶來前所未有的輕透貼服妝容體驗,清爽不粘膩~而轆轆是海綿質地,使用方法:
1. 使用時按一下左面按鈕,粉底液會溢出於滾輪上
2. 以滾輪把粉底液均勻塗上面部
3. 滾輪可以隨時拆出,定期清潔

按下按鈕,粉底液會溢出於滾輪上,就可以開始使用啦!
寶石光彩立體轆轆粉底HIGH-END TOUCH SPF34 PA++集美白、防曬及抗皺功能於一身,成份採用RonaFlair®藍寶石因子、蜂膠、二裂酵母發酵產物濾液及6種植物成份,賦予肌膚亮澤光采,同時保持妝容持久度!

粉底顏色跟我的膚色比較接近,用後肌膚都唔會太乾身,好貼薄!
碌呀碌呀碌呀!直接碌上面都可以了!
唔好睇佢個轆轆好似好大咁,其實佢用於小面積的位置,如鼻翼的位置,都可以用得到~而且碌上面時可以平均每轆上面的份量,做到好貼薄,仲冇粉痕添!
產品的遮瑕力還可接受,如果有太多瑕疵的未必可以完全覆蓋,要再用遮瑕膏!
它的色調跟我本身的膚色好接近,好自然!
鼻翼的泛紅位置都遮蓋了,整個面色都均勻了~
只需要30秒就可以完成一個透薄自然的底妝,全程都唔洗用任何其他道具及手指就可以完成!正!
用完之後,可能有少少粉底痴左係邊位,可以用紙巾抹乾淨~
仲有呀!記得轆轆要定期拆下來清洗呀!
保持衛生都係對皮膚一種負責任的態度黎架!

第二件介紹就是睫毛膏:
SHOWKING MASCARA
女王纖長防水睫毛膏
HK$100 / 4g
睫毛膏好特別,有獨特創新35°斜角筆頭,完美設計配合眼部幅度~

特點:
-      35°筆頭配合17根刷毛,即使重複塗搽,睫毛仍能根根分明
-      有效修護及加强接駁力,令睫毛更加堅固
-      防水防油配方,並以溫水即可輕鬆卸除
-      睫毛液添加精華,使用睫毛膏同時保養睫毛
-      底部旋轉出睫毛液設計,簡單方便,用後仍能保持筆頭潔淨
使用之前記得要將睫毛夾至太陽花般,之後旋轉扭動底部,把睫毛膏擠出~
就可以由眼頭至眼尾分開三段式的把睫毛塗上睫毛膏~
未用之前的狀態是向下,有少少不精神及下垂感!
使用過後,睫毛立即變得卷曲翹起,眼睛變得有神及有放大效果添!



總結:
兩件彩妝品的設計都是我第一次接觸到的,好特別~
特別的設計,可以令我們化妝時更得心應手,好喜歡轆轆粉底不用沾手,也不用任何功具就可以上妝,也喜歡睫毛膏的梳頭設計,可以塗睫毛時順手把睫毛梳到根根分明,唔洗痴埋一堆!
喜歡韓國彩妝品的妳們,不妨一試哦!

銷售點:全線莎莎門市有售

產品及資料由莎莎提供


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
E-mail : 
fingyan.wing@gmail.com / fingyanwing.makeup@gmail.com
Facebook : 
www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言