2016年1月13日 星期三

|Eventの享|男士專屬的染髮產品 ● JUST FOR MEN ULTRA NEW PRODUCT LAUNCH PARTY

男士一向予人感覺都係剛強、不造作、隨意及不駒小節的,所以說到扮靚造型等方面,好多時都不及女士的觸覺咁靈敏!
所以坊間好多人都說女人錢易賺,其實也是說中一半的,因為好多品牌產品往往為女士設計的產品都比男人多,而大部分女人天生善變,為務求滿足到女人們善變的心,所以用於女士身上的產品都比男士多!

但今時今日,男士不需要再收收埋埋,都要活出自己,打扮自己!
貪靚都是所有人的天性,有時出街打扮下也不要怕,自己靚/型之餘,也是對其他人的一份尊重及專業的態度!

早前就出席了一個專屬男士的派對《JUST FOR MEN ULTRA NEW PRODUCT LAUNCH PARTY》,其實PR也有同時邀請我男人一齊到場參與,可惜他當天要OT未能出席,咁我唯有自己出席啦!
今次派對主角就是美國NO.1 男士染髮品牌JUST FOR MEN
品牌是真正專為男士而設的品牌,擁有超過30多年的研究及經驗,一直專注於男士髮型產品,也是美國銷量第一的男士染髮產品,也於世界各地暢銷熱賣,深受各男士的歡迎!

派對中,大會都預備左飲品及小食予各位來賓!
JUST FOR MEN ULTRA產品是於美國製造,配方專為男士髮質而設,溫和不損髮質而且顏色自然持久,用法簡單直接,讓頭髮於零負擔健康地展示出柔和的髮色!

產品特點:
-      配方溫和,強韌髮質,不含阿摩尼亞及雙氧水,不會導致頭髮受損脫落,染髮後也不用使用護髮素修補受損髮質
-      持久覆蓋白髮,持久度可長達6星期
-      髮色自然,完全遮蓋白髮
-      方便快捷使用,即開即用,可經由產品附送的梳子直接塗上髮絲,10分鐘後沖洗就完成
大會預備了多款型格的眼鏡及pops影相留念!
我都要Chok下先,其實我私下都好喜歡戴黑超架,又可以遮太陽又型!嘻嘻!
同場更有專業髮型師為各位到場的男士,即場Set返個型仔頭!
貪玩的我當然也搵個髮型師SetSet頭啦!
新染的髮色加微曲好靚呀!
活動正式活動啦~
當然唔少得有品牌負責人及專業髮型師講解品牌及產品特點,專業髮型師仲為大家介紹黎緊男士最新的髮型趨勢添!
活動仲邀請到五大男神作嘉賓,分別有陳智燊、柳俊江、林日曦、翟威廉及徐榮!
他們示範左最新的男士髮型外,更分別了他們的近況及專注跟品牌的理念是同出一徹!
活動完結,就梗係要集下郵啦!
企埋係佢地中間合照,真係覺得自己好細粒呀!
咁多男神同我影相真係有點害羞呀!
BTW,佢地全部都好NICE :)
活動完結,當然就帶了產品借花敬佛送給我身邊的三個男人啦!
唔好誤會我咁花心呀~第一個男人當然真係我男人啦(嘻嘻)~第二個男人是我爸爸,還有第三個是我男人的爸爸啦~
產品有3色可選,分別是自然黑色、黑棕色及深棕色!
包裝都印滿產品資料及用法!
獨立一支牙膏狀的產品,內附染髮梳及即用即棄手套,將染髮梳接合上染髮劑,一一梳,不用混合,梳勻後待10分鐘用洗頭水沖洗即可,簡單易用!

我男人都即時用上,不要看少一支細細的染髮劑,正常髮量之下使用一定夠用有突,而且他說沒有太大異味,比平時要混合的染髮劑簡單得多,最岩就係繁忙的男士使用啦!


JUST FOR MEN ULTRA
HK$69 / 
售賣點:各大個人護理店、化妝品店及藥房有售

JUST FOR MEN Facebook: https://www.facebook.com/justformenhk

活動受邀於品牌公關


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。

**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
E-mail : 
fingyanwing.makeup@gmail.com / fingyan.wing@gmail.com 
Facebook : 
www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言