2018年2月18日 星期日

♥R&W♥ 婚享 #4:準備倒數1年後Big Day の 優惠價試做Facial Keep住靚到當日

Book場到宜家已經3個多月,準備開始要倒數一周年~
3個月都落實左好多大Item,係時間輕鬆一下準備過年後再開工!

不過護膚呢一環真係唔可以放慢手腳,事關良好肌膚的狀態都唔係一時三刻可以急救到,黎緊要去台灣影Pre-Wedding,所以都想Keep好皮膚狀態,上妝都要貼D無瑕D,單靠平時塗抹護膚品真係唔夠!

最近同時準備緊Wedding的姊姊介紹我去試做一個名為「Skin Pro韓國皮膚專家」,佢話做完好有光澤水潤,素顏肌膚都亮白左精神左,仲有緊緻效果添,講到好似好好咁,我立即心心眼約左去嘆下!


呢個Treatment主要係可以淨化排毒、皮膚肌肉提升、通淋巴去水腫、保濕、提升皮膚膚質,一個Treatment滿足哂多個願望,絕對係各位準娘子要影Pre-Wedding/大日子前的不二之選!

#因為我想睇下係唔係真係咁正,所以就拍下照想跟各位準娘子姊妹開心Share下!嘻嘻!


Treatment主要係用一部儀器多個功能的導頭進行,先簡單潔臉卸妝清楚臉部,美容師就先一支帶有透過微電流的導頭,夾住一張沾濕的化妝棉係臉上面碌下碌下!
這個步驟係可以導出皮膚內的油脂及老舊角質等,我平時經期下巴都要生粒粒/生瘡,而額頭都有D暗粒,所以美容師都集中係呢D位置碌多幾下!


嘩!真係唔好以為皮膚表面咁乾淨,碌完張化妝棉都灰灰黃黃咁,真係唔敢想像呀!


之後都係導出的部份,今次轉上好似刀頭的導出儀,以超聲波再次深層地將皮膚內的粉刺及油脂粒推出黎,係導出時,儀器會發出一些高頻的聲音,有D人可以唔喜歡,但個人黎講係可接受!

又睇下做完之後,清水都變左混濁了!OMG!真係唔導出唔知自己肌底咁多污垢!

之後就轉用另款導頭,以微電流幫皮膚肌肉提升,通淋巴去水腫
睇下做完一邊面頰都緊緻提升左,蘋果肌都有輕微向上提升呀!


最後一步就係導入同Fu Mask啦~
以導入儀導入膠原透明質酸精華,而且就嘆個微電流面膜,微電流令面膜養份更吸收,美容師會按各人的按能力調較電流量,不過我覺得同普通Fu Mask冇咩分別,冇特別太大感覺!


成個Treatment一個小時多D就完成啦!
大家睇下我本身皮膚已經唔錯,做完更加水潤有光澤,白淨左,面頰緊緻不少添呀!


做完Facial仲有碗免費糖水滋潤下,實在太過貼心啦掛!


綜合以上,我覺得呢個Treatment真係值得一試,真心讚!
我仲膽粗粗咁問左佢地,如果有準新娘想試呢個Treatment有冇優惠價可以Offer到,答案係有架!大家有興趣留個言/PM俾我啦! :)

新年同大家講聲新年快樂~青春常駐~身體健康~一齊做個靚靚新娘子啦 :)

戴翻個頭盔先~利申:這個Treatment我是自費的!無收任何廣告費架!你去預約之前最好問多幾句,睇下自己適唔適合先做呀~始終人人皮膚性質都唔同ma~ 大家一齊努力做個靚靚新娘子啦 :)


以上都是我的用心分享,大家喜歡的就留個腳印支持下~你們的支持就是我的原動力!多多指教!

**********************************
歡迎合作試用
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************


沒有留言:

張貼留言