2016年3月4日 星期五

|吃喝の享|韓式Afternoon Tea ● 炑八韓烤

上星期跟男友到旺角行街拍拖,因為我們食了一個豐富的早餐~
所以飽到Lunch都冇食,行到3點幾行到腳仔開始攰又覺得肚餓~
咁岩行過太子就俾一張好ColorfulPoster吸引著,於是就豪不猶疑走進去了~

炑八韓烤應該主要以韓燒為主,聽侍應介紹,原來近日就推出了特別的西韓式Fusion的下午茶~
食店位置地庫位置,要行一層樓梯~
進店內座位都幾多,好多韓式燒烤風味的,每張枱都有個烤爐及一支抽油煙的設備~但今次我地係食Tea,所以就得個睇字啦~
座低就梗係要睇下Menu有咩野食先!
下午茶餐有8款,由HK$42-HK$78不等,下午茶時段仲可以加HK$10就可以轉特選飲品,再加HK$20就可以點多一個韓國特色的冰沫!
每枱都有各類調味料及水一支!
想不到食下午茶都會有前菜免費提供,分別有泡菜、醃白蘿蔔~
泡菜不錯,辣度適中,能吃小辣的人是可接受,不過個人比較喜歡泡菜伴白飯會比較好!
醃白蘿蔔明顯比較酸,我是怕酸的人,所以食了一片就無再佔過啦!
 
接著是海帶及芽菜~
海帶也是帶是醋的,海帶爽口帶微酸,幾開胃!
而芽菜就是我的最愛,沒有酸味沒有辣味,帶是咸的調味,應該不太愛食韓式菜的都會接受到!
點了餐後,侍應就奉上一碗海帶豬肉清湯~
需要是送的,但入面的材料都幾豐富,湯好清甜,不過熱度不夠,如果加返熱少少就比較好!

士多啤梨梳打(餐加HK$10轉飲,下午茶是無限添飲架!好抵飲!)
士多啤梨當然是我的最愛啦!
一大Jar 的,容量超多,仲有支好可愛的膠匙~
入面有半粒新鮮士多啤梨,而底下就有士多啤梨蓉,飲之後搞勻先,咪只飲底部會偏甜,飲落精神為之一振,好香士多啤梨味,好正!


柚子檸檬梳打
這是男友點的,飲落味道明顯比較清,沒士多啤梨梳打的甜~
有好清新的檸檬柚子味,幾開胃!

海鮮豆腐湯配壽司(HK$52
 
一片橙紅的湯底,好似好辣咁,我跟男友都不能食太辣,心想是否點錯餐,哈哈!
食落又唔食咁辣wor~湯底有點似韓國辛辣面的味道,好香好惹味,辣度適中~
入面就有豆腐,各類海鮮,有海蝦~
八爪魚、帶子及青口等,雖然是下午茶,但份量確實比想像中多!
跟餐還有10件韓式壽司~
壽司卷上有少量芝麻作調味~
入面卷有黃蘿蔔、青瓜、豬肉及紅蘿蔔~
口感爽口清甜,一口一粒,不知不覺一人吃了5件就有點開始飽意啦!

炑八炸雞(HK$78
話說我是第一次食韓式炸雞,成日見朋友食,今次終於可以試到啦~
一碟有十件左右就雞塊~份量以下午茶來說也算是多~
而上面還有一串4粒的韓式年糕,也是輕鬆炸過的,外脆而咬落是年糕獨有煙煙韌韌的質感,好有口感,上面更配有黑芝麻,味道帶微甜,好味!
 
話到明炸雞當然是炸的,表面的炸粉剛好不太厚,脆口的表面,咬開雞肉肉質嫩滑,再配上帶點辣的酸甜醬,有點於泰式的酸甜醬,酸酸甜甜好開胃呢~

朱古力棉花冰沫(原價HK$68,惠顧下午茶加HK$20就可以啦!一個字:抵!)
這個甜品是今餐最有驚喜的!
一大碟上碟,知道我們是2Share食,就準備了兩個小碗及小匙給我們~
好奇什麼是冰沫,我也是第一次試ja
一大碗冰沫,上面鋪滿朱古力味的餅碎,中間有CreamCream上面有一塊Oreo及兩支百力滋作點綴,仲有有幾粒朱古力蛋糕添!
下面有由一層好似棉花咁輕的冰沫及朱古力味餅碎梅花間竹盛載著~
甜品另附上一小碟煉奶,可以倒入冰沫伴勻一齊食~
將朱古力味餅碎冰沫煉奶伴勻食用,好正呀!
冰沫唔似平時食到港式的棉棉冰咁,它的冰沫真係整到好似棉花咁,入口即溶,連平時好怕食刨冰的我都覺得呢個冰沫超讚!
仲有其他3款口味:Oreo冰沫炑八豆粉紅豆冰沫、宇治金時冰沫
呢個甜品黎到真係唔食唔得架!超推介!


後記:
想不到誤打唔誤撞就入到去呢間韓國餐廳,可以試到特色的下午茶~
我們用餐時間食左差不多1.5小時,不知不覺~
平時喜歡食韓國菜/可以冇限時跟朋友食下野傾下計,呢度真係一流,仲有無限添飲,講幾多都唔怕口渴啦!


炑八韓烤
地址:太子彌敦道749號歐亞銀行大廈地庫

**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
E-mail : 
fingyan.wing@gmail.com fingyanwing.makeup@gmail.com
Facebook : 
www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言