2016年3月22日 星期二

|吃喝の享|RUNNING MAN主題餐廳 ● Gangnam OPPA

我是一個不折不扣的哈日族,但獨愛看韓國的綜藝節目~
每星期都播映的RUNNING MAN我已經追看多年~
雖然無緣到韓國一趟,留在香港也可以感受當中的韓風氣氛,經朋友介紹之下就決定跟也愛追看RUNNING MAN的同事放工去試下啦!
Gangnam OPPA位於旺角,在MTR附近,地理位置方便易搵!
店內座位也算多~
看到侍應穿上有背面名牌的服飾,好有衝動想走去撕走佢!哈哈!
成個餐牌都是以RUNNUNG MAN做主題架!
仲有7位主持人的相片,好親切!
菜單內當時是以韓國的特色菜式為主,韓迷喜歡的部隊鍋及其他的鐵板燒都應有盡有!
當然還有小吃及韓式飲品啦!
每張枱上有一塊木牌,是可以舉高牌子叫喚侍應,另一邊有個Beer,意思叫侍應再Refill 啤酒!
而店內備有不同的小玩意俾客人玩!
點菜後,侍應就會遞上韓式小吃,有粟米沙律、泡菜及醃漬蘿蔔!

甜酸醬紫菜卷+韓式鍋貼(HK$58
甜酸醬紫菜卷及韓式鍋貼各有3件,份量比想像中少!
甜酸醬紫菜卷是炸煮的,上面有一些甜酸醬,紫菜卷表面是脆身的,配上甜酸醬好開胃!
而韓式鍋貼也是炸煮而成,炸至表面金黃色的,咬落是脆身的!
甜酸醬紫菜卷內有一些煙韌的米味,好有口感,而韓式鍋貼內有豬肉碎,餡料不算太多,幾口就可以食一粒!

鐵板泡菜五花肉(HK$88
因為我地只有兩個女仔,食量不算多,不能叫一鍋鍋的食~
就叫了這個韓國也很出名泡菜五花肉~
以鐵板上碟,上碟時都是熱騰騰吱吱聲的,份量也算多~
五花肉的厚度適中,不太油膩,配搭中間的泡菜一齊食,帶點微辣幾開胃不錯!
平時食到的泡菜都是冷盤的,今次第一次熱食又不錯bor,辣度不算太辣,連少食辣的我都接受到!

甜辣醬炸雞(HK$100半份)
黎到韓國餐廳又點會唔叫炸雞食!
半份已經好大碟,大個女仔食真係未必食得哂,除左炸雞仲有薯條作件碟!
炸雞上沾滿甜辣醬,因為之前試過韓式的甜辣醬好好味,所以今次都係點這個口味~
加上太煎炸的炸雞沾上醬汁感覺冇咁熱氣!
炸雞炸得剛剛好,炸粉不會太多,雞肉保持鮮嫩,加上配上甜辣醬好惹味,正!
另外一提這間餐廳是不提供茶水的,要自己另外點飲品,飲品都是以韓式為主!
價錢由HK$5-15不等!


後記:
一間好特別的主題餐廳,好適合大夥兒Gathering的飲聚點~
因為這裡比較多份量較多的鍋及鐵板類,2人其實基本沒可能食得哂,除非對方好大食啦!
連單據都是印上韓文,真係好似去左韓國咁呀!
 

Gangnam OPPA
地址:旺角彌敦道72610
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
E-mail : 
fingyan.wing@gmail.com fingyanwing.makeup@gmail.com
Facebook : 
www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言