2016年3月16日 星期三

|吃喝の享|一鍋兩食好滋味 ● 日和号壽司料理

Happy Friday帶媽媽去食好野啦~
一向愛好日本料理的我就帶她到附近的Mega Box食飯,平時星期六日行過都見好多人排隊,所以就選了平日晚上前來,人流比較少,等位都易D
日和号壽司料理位於Mega Box十樓Food Court位置旁!
店內很大很寬敞,座位之間有一定的距離,而兩旁的卡位就好似坐上列車上一樣,好特別~
入門口一旁就有好大的壽司吧位!
當中最吸睛就是門口就見到入面有架日本列車,喜歡火車的粉絲或小朋友應該相當興奮!
我們就坐上列車睇下有咩岩食先~
它們主要以日本料理為主,刺身、壽司、沙律等小吃都一應俱全!
另外,它們近期仲推出左一個雙重芝士海鮮火鍋燒,試食價都只係HK$268,好似好吸引,最後就決定叫一個,之後加了少少刺身同沙律!

油甘魚、三文魚(HK$68
因為行經過大大的壽司吧,就引起我跟媽媽的刺身引,所以就點了一客!
一客各有三片油甘魚及三文魚!
上碟時底下有冰塊冰凍住刺身,可以確保新鮮!
而每塊刺身都好厚身及好大片,比平時食到的基本上係2片的份量~
所以在這裡食刺身絕對唔算貴,而且刺身鮮味,沒有因為解凍不足而有雪味,啖啖肉,不錯!


三文魚青蘋果沙律(HK$48
知道一定會吃一點重口味,所以就點了一份沙律,一來可以增加食慾,二來又可以清清腸胃!
雖然只是一碟四十多元的沙律,但製作都十分用心,青蘋果片切得好薄,三文魚刺身上的花花弄得好美!
再淋上帶微酸甜的沙律醋,配合清甜的沙律菜好開胃,好爽甜呀!
除了沙律菜,還有青瓜絲及車厘茄,口感非常豐富!


雙重芝士海鮮火鍋燒(HK$268/兩人份量)
接著當然就是主角出場啦!
我也是第一次接觸呢個一鍋兩食的煮法,中間有濃濃的蕃茄湯底,而職員就遞上一杯芝士醬及一杯芝士碎,雖然都係芝士,但就有唔同的食法啦!
職員都續一講解之後,我地就開動啦!
話到明一鍋兩食,即係有得燒同埋有得放湯煮!
先上一份有牛仔骨、極上牛肉片、鮮雞片及冬菇!
之後就有海鮮類,有帆立貝、青口、生蝦、香滑豆腐、鳴門卷、茄子及時菜!
仲有好吸引的香脆薯角及粟米,是配合芝士醬食架!
仲有白飯一碗,當然唔係就咁食啦~
食材已經上齊就可以開始啦~
其實除左極上牛肉片及時菜放湯食之外,其他我們都係用鍋外圍的鐵板來煎熟的!
冬菇慢慢烤,可以烤至表面有點金黃微焦就可以食得,如果覺得味道太單調就可以加上一點芝士醬食用,好味!
之後就燒海鮮啦!
原汁原味,好鮮味!
最吸引的香脆薯角及粟米,當然立即放在鍋上燒一燒啦~
加上芝士醬混合一齊,芝士醬好香,一D都唔膩又唔”SO”,連平時少食芝士的媽媽都覺得好味!
唯一放湯的極上牛肉片,蕃茄湯底好濃厚,仲有厚個蕃茄在內一齊滾!
牛仔骨好正,不過唔好燒太耐,否則肉質會變得難咬,醃料味道剛剛好!
當然就不停食芝士醬混薯角啦!
食到尾聲就介紹一下個白飯點食啦!
就係可以整個放入蕃茄濃湯中,之前未落過的芝士碎就在此可以用啦!
按喜好加入芝士碎再煮一陣就可以食啦!
試過唔加芝士碎,味道會比較酸,而加入芝士碎,可以中和酸度,變得惹味好食,蕃茄味好正!
米飯吸收左蕃茄湯底,質地似意大利米一樣,中西混合的味道,好特別,好好味呀!


後記:
第一次食到呢個一鍋兩食的芝士海鮮火鍋,真係好特別呀!
未食呢個鍋之前都有少少怕芝士會好,但係食左之後就覺得唔好,芝士味不太濃,同蕃茄簡直係絕配呀!
值得推介!


日和号壽司料理
地址:九龍灣宏照道38Megabox 105號舖
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
E-mail : 
fingyan.wing@gmail.com fingyanwing.makeup@gmail.com
Facebook : 
www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言