2016年3月30日 星期三

|吃喝の享|歇腳休息甜品店 ● 冰雪公主

難得去到荃灣,住在荃灣的朋友就介紹我到這間試試甜品~
因為我地都行得攰攰地,所以去試下甜品休息下啦~
「冰雪公主」就在荃灣廣場附近,地點都好方便易搵,門面好大仲有個好光猛的門牌!
店內都非常大,舒服整潔,雖然下午4時多到來,但原來也有不少客人wor
食店是以半自助式的,到收銀處點菜,然後店員之後就會把食物送上,仲有可以自己自助的茶水及調味區~
這間食店還有Free Wifi及有很多不同的board game預備俾客人玩,又唔限時入座,真係好Free
店內當然有洗手間啦~
揀好座位就看看有什麼東東可以點呢~
原來這裡除了有各式甜品花茶等之外,仲有其他咸點熟食,款式夠哂多,真係有一樣你喜歡的!
座位就有張枱號,點單時就要說明你座位編號,之後食物就可以送上給客人啦~

爆谷雪糕(HK$45
一直都好想試試佈滿爆谷的雪糕,想不到這裡有,雖然知道係好邪惡,但都要一試呀!
超高的雪糕,上面佈滿金黃色的脆脆爆谷,爆谷跟雪糕出奇地夾,爆谷表面是焦糖味,甜店適中,不會過甜!
而配上白色的牛乳雪糕好正,牛乳雪糕密度好高,不易融化,好滑~跟焦糖味爆谷好夾~

朱古力曲奇芭菲(HK$62
一向好喜歡食芭菲,所以點了我喜歡的朱古力口味~
一杯份量都算幾大杯,入面有Oreo餅碎Cream朱古力雪糕等,口感非常豐富!
上面的Cream也是曬上Oreo餅碎,也有一片Oreo餅!
食下食下,發現原來入面仲有朱古力布朗尼,真係一杯芭菲就有著不同的口感,好好味!


北海道香濃牛奶卷(HK$28
因為看到門口的蛋糕櫃好精美,所以也叫了這個牛奶卷!
上碟好用心,而牛奶卷的份量好大件,比平時食到的多1-2倍,好抵食呀!
中間的牛奶Cream勁滑勁香,媲比某大日本的蛋卷,好正!
好抵食呀!


後記:
朋友的介紹沒錯,款款甜品都好有水準,相信咸點也是不錯的!
仲可以跟男友白痴的玩玩小遊戲,hea1小時多,腳仔都休息夠,可以繼續行街lu
行開荃灣真係要去試試,愛吃甜品的一定喜歡!

冰雪公主
地址:荃灣享和街57A號都城大廈地下A
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
E-mail : 
fingyan.wing@gmail.com fingyanwing.makeup@gmail.com
Facebook : 
www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言